Matkustelua

by - 0.59

Haudihoi ! Loppu häämöttää tän vaihdon osalta ja lähtöpäivä sen kuin lähenee ja lähenee. Ollaan pikkasen mietitty noiden suunnitelmien muutoksia mut ei siitä sen enempää kun eivät vielä ole sataprosenttisesti varmoja. ;) Haha ite inhoon aina näitä vihjailuja niin kiva nyt sitten ite alkaa tämmöseks, sori.


Jos jotain tän vaihdon aikana oon tajunnu niin sen, että mulla on ihan miljoonasti paikkoja joissa haluaisin vielä käydä ennen kuin kupsahdan ! Tällä hetkellä Ranska ois ekana listalla ja hyvänä kakkosena tulee Italia. Irlantikin houkuttelis kun se tossa vieressä ois mut tosiaan ei vaan oo sitä kuuluisaa rahaa. Mun bucket list senkun kasvaa kasvamistaan...

Oltiin erittäin viisaita ja ostettiinkin jo tuliaiset suurimmalle osalle väestä. Näin ollen pystytään sitten vähän törsäämään enemmän kun lähdetään sunnuntaina tälle meiän Manchester-Liverpool-reissulle. Vitsit että tuo tulikin todella nopeesti, en yhtään tajunnu että se on jo tällä viikolla ?! Siitä bucket lististä voidaan nyt yliviivata sitten nääkin kaks paikkaa. Tää UK on täynnä erilaisia kaupunkeja, joissa niin vielä haluais käydä. Ehdottomasti on tultava takaisin ! Kun kerta missattiin tuo Loch Nesskin kaiken lisäks.. :/ Edinburghissakin pitäis vielä piipahtaa pikaseen, kun taisin siihen kaupunkiin palavasti ihastua.



Ja niin mitä aiotaan tuolla Manchesterissa tehdä ? Hommattiin tossa kuukaus takaperin pari jalkapallolippua Old Traffordille katsomaan ManU vs. Arsenal-peliä. Totaalinen jolo-tilanne, mut mun jalkapallofani sytty tuolla sisällä. Kerrankos sitä täällä ollaan niin otetaan tästä nyt sitten kaikki ilo irti ! Oon siis joskus ollu ihan järkyttävän suuri jalkapallofani, ja katoinkin ihan kaikkea ohjelmaa liittyen jalkapalloon kun olin yläasteikäinen. Tää on siis vähän niin kuin mun dream come true. 8) Niin ja onhan tuossa kaupungissa se Victoria's Secretkin...



Syötiin just tässä sushia kun ranskalainen kämppis teki meille. Ikinä ennen en oo niinkään välittäny noista, mut nuo oli kyllä hyviä. Ehkä mäkin alan pikkuhiljaa lämmetä sille...? Good for yhden ihmisen kannalta. :D

P.s. Muutin vähän tätä blogin ulkoasua kesäisemmäksi, mitä tykkäätte ?

P.p.s. Mun on tehtävä jotain noille mun hiuksille... :D

You May Also Like

0 comments