Thoughts

by - 0.42

Vikat synttärikuvat ulkona just nyt tän postauksen myötä, olkaa hyvät ! Vitsit noista graffitiseinää vasten otetuista kuvista tuli törkeen mageet, haha asenne kohdillaan ja silleen. Oikeest oon ihan kiltti muikkeli.

Aattelin lättästä tähän random listan mun viimeaikaisista pohdinnoista tollee ranuviivoilla (khehe). Kauheen pohdiskelevia juttuja onkin tullu tässä viimeaikoina postailtua, oon vaan vissiin alkanu pohtia enemmän tätä mun elämää ja kaikkea ylipäänsä. Tai sit on vaan liikaa aikaa.


- Miks Victoria's Secretiä ei vois löytyä myös Suomesta ?
- Miksen vois olla sosiaalisempi ihminen ?
- Miks kaikki hyvä loppuu aikanaan ?


- Pitäiskö mun aloittaa terveelliset elämäntavat ? Loppuisko mun mahavaivat niiden myötä ?
- Kuinka vaikeeta on sanoa kaks yksinkertaista sanaa: "Mitä kuuluu?"
- Miks aina on liian vaikeeta päättää, mitä tahtoo kuunnella ?
- Miten aina kouluhommat on ne ahdistusta ja stressiä aiheuttavat jutut ?
- Miks kaikki kivat jutut maksaa aina niin jumalattomasti ?



- Onko asia kuitenkaan niin, että Suomessa kaikki on paremmin kuin täällä ?
- Miks toisten ihmisten negatiivisuus tarttuu automaattisesti myös suhun ?
- Miks tärkeistä asioista puhuminen on niin vaikeeta ?
- Miks kaikkien juttujen aloittaminen on se vaikein osuus koko projektista ?
- Miks ei menesty, vaikka panostais kuinka paljon ?


- Miks täällä ei kiinnosta bailaus sen kummoisemmin ?
- Miks postikortteja ei lähetellä useammin toisille tutuille ?
- Miks sitä aina pelkää valitsevansa väärin ?
- Miten aina ne tärkeimmät asiat huomaa vasta sitten, kun niitä ei enää ole ?


- Mikä on mun elämän tarkoitus ?
- Pitääkö onnellisuus ja menestys kätkeä muilta ?
- Voiko ihan kaikkea pään sisältä ikinä jakaa toisten kanssa ?
- Onko rakastuminen ensisilmäyksellä todellakin mahdollista vai onko se pelkkää ihastumista ?
- Miten kaikki ponnarit ja pinnit aina katoaa taivaan tuuliin ?



You May Also Like

0 comments