First days in Finland

by - 0.01

No huh lueskelin tuota mun edellistä postausta ja aikamoisen alakuloisen tuntuista tekstiä tullut kirjoiteltua. Sori kamut, mulla on kyllä kaikki suht hyvin tällä hetkellä. :)





Tää viikko on täysin menny rampatessa erinäisillä asioilla ja kamuja nähtäessä. Ei melkein yhtään oo tylsää hetkeä tullu. Keskiviikkona näin Hannaa pitkästä aikaa ja käytiinkin Turussa hengailemassa sekä vakkari Jungle Juice Bar-mehut hommaamassa. Nam ! Innostuttiin jopa värittelemään Emin tykönä eilen sen ja Marinan kanssa (haha varmaan aika huvittava näky ku kolme likkaa sohvalla vaan värittelee ja GoT pyörii taustalla :D). Mutta nyt pitäis olla kaikki reilassa ja ens viikolla alkaakin työt taas pitkästä aikaa ! Ihanaa, kun kaikki jopa vielä muisti mut kun käväisin vanhalla duunipaikalla. Se fiilis, mahtava ! Sain tänään tuon toisen osapuolen lahjankin postissa, eipä oo siitäkään enää hätää että mitä sille hommais kun sillä parin viikon päästä on synttärit.


Huomenna kuitenkin ois muuttopäivä ! Vitsit mä niin tykkään siitä meiän kämpästä, siitä tulee niin paljon sellaset mökkivibat mut mä tiiän et tuun viihtymään siellä. Oon innoissani jopa jo tuosta, ja mulla on jopa ekaa kertaa ikinä OMA autopaikka. Kuinka spessuu. Tosin tällä hetkellä sillä ei mitään tee, sillä mun auto on poissa pelistä. Tiedä sitä sitten koska sen saa takaisin ehjänä. Tällä hetkellä mennään ilman autoa. Meni nuo viikonlopun suunnitelmatkin sitten uusiks kun kaikki tarttee omia autojaan, ettäettä. :D Noh, kaipa täällä kotiseudullakin vois viettää kunnolla aikaa nyt kun taas pystyy.

Mulla on juhannus kokonaan vapaa, joten pohditaan tässä muutamia vaihtoehtoisia juhannussuunnitelmia. Onko ehdotuksia ? Festareille ei välttämättä oo rahaa raahautua. Suunnittelin kyllä jo hengausta mun kämpässä parin sidukan kera ja saunoen, en mä mitään erikoisempia tartte ollakseni tyytyväinen. :)


Tällä hetkellä grillimakkara maistuu sinapin kera. Ai vitsit että oon tätäkin odottanut ! Kuten myös Tuplaa, jota onkin tässä jo mennyt melko monta patukkaa (hupsista). Mut vähän kyllä edelleen jurppii tuo puhelinliittymä, nyt sitä oikeesti vasta huomaa kuinka addiktoitunu on netille puhelimessa. Ekat työpäivät sekä juhannus menee niin hajoillessa. :D

You May Also Like

0 comments