Juhannus

by - 21.07

Mun juhannus meni tän vuoden osalta erittäin rauhallisesti, kun ei ollut oikein varaa lähteä mihinkään rellestämään. :D Mutta tää kävi mulle varsin hyvin ! Aattona mulla oli tuo yks ihana täällä kylässä, katottiin Netflixistä leffoja, tehtiin tortilloja, juotiin valkkaria ja syötiin mansikoita. Ja vaan nautittiin toisen läsnäolosta. Voin kertoa, että ihan parasta ♥ Kuten myös se, että sai pitkästä aikaa taas herätä sen vierestä, tuitui.

Jottei liian siirappiseks menis, niin seuraavana päivänä kun olin heittäny tän mun ihanuuden takas Espooseen, lähdettiin vielä illalla Emin kanssa ajelemaan päättömästi ja juttelemaan syvällisiä. Tulipahan mietittyä sitten omia häitäkin, ettäettä. :D Pyörittiin suurimmaks osaks Lohja-Nummela-Vihti-Pusula-akselilla, ja Myllylammella piti ottaa muutama kuva. Kuten myös Lohjanjärven rannalla. Ei, en päässyt vielä talviturkistani eroon, odottelen lämpimämpiä päiviä. :D









Sunnuntaina sitten piti luopua tuosta äidin autosta ja hakea oma käyttöön taas. Todella hassua ajella nyt sitten kuitenkin kymmenen vuotta vanhemman auton kanssa, kun on tottunu tollaseen uuteen ja hienoon. :D Paskakasa-lempinimi sillä kuitenkin pysyy edelleen, pikku riisikippo-Honda. Rakkaalla lapsella on monta nimeä, Reino lukeutuu myös niihin. Kuten vitun paska, saatanan romukasa, helvetin lahokasa... :DD Kotikotona sitten söin taas hyvin ja pyykkäsin, kun ei omaa pyykkikonetta oo tullu vielä hommattua (#rahaton).

Vierailin myös DNA-kaupassa taas kerran..

Tänään on ollut melko chillauspainotteinen päivä myös, huomenna sitten jatkuu taas työnteko. Enää kymmenen viikkoa, niin meikäläinen ei enää tuonne astu työasioissa. Sen oon päättänyt tässä lyhyen ajan sisällä, ja toivon mukaan myös tuo lupaus pitää. :D

You May Also Like

0 comments