Last pics

by - 23.07

Tänään onkin sitten vietetty aikamoisen vilkas muuttopäivä. Saatiin kuitenkin raahattua mun kaikki kamat Lohjalle takas, osa venaa tuossa eteisessä vielä huomista (pliis joku jeesii mua huomenissa ?!). Suurin osa on just vaatteita. Viis isoo kassillista niitä. Huh, jos oon oikeesti hankkimassa vielä lisää vaatteita, niin saa estää kamut. :D





Oon kyllä aika loppu ton muuton jälkeen, ettei nyt kauheesti parempaa tekstiäkään tuu suolletuks. :D Sori hemmot. Tulin vaan jakamaan nää vikat kuvat musta Skotlannissa. Onko jo ikävä kyseiseen maahan ? Ehdottomasti kyllä.




Jos sitä sitten vaikka huomenna menis suunnitelmatkin taas vaihteeks ees hiukan enemmän putkeen kuin tänään. Nimimerkillä pitäis just nyt olla bilettämässä pk-seudulla, mutta täällä jumalan selän takana mä kökin. :D Oh well.

You May Also Like

0 comments