Mood swings

by - 22.14

Kuinka voi tunteet mennä muutamassa tunnissa nollasta sataan ?! Mä ensin meinasin tulla masistelemaan tänne, että meiän Weekend Festival-reissu meni pikkasen mönkään kun kaikki peruu tulonsa, mut sit tulikin kivempia uutisia niin alko jo vähän paranemaan tää fiilis. :D Ollaan meinaan menossa Hannan kanssa Jyväskylään reissulle tossa heinäkuussa. Kivoja suunnitelmiakin on jo luvassa siihen. Vitsit odotan jo innolla tota reissua !

Viime päivät on menny tällee: OITNB sekä löhöilyä. Tuo oli hyvää juotskia !
Nyt kun sitten paremmin ajattelee, niin meitsi menee viettämään sitten mahtavat festarit, oli siellä sitten tuttuja taikka ei. Ei enää kiinnosta oikeestaan, aattelin vaan nauttia tosta ! Ainakin yks tuttu siellä on, joka sattuu olemaan tää mun parempi puolisko, niin se riittää. Toivon mukaan saadaan myös kivat säät, ettei viime vuotinen sadesää yllätä taas. :D Pitänee varautua.

Tynninharjun terveysasemalla oli astetta suuremmat vuoronumerot. :D
Muuten oonkin täällä kärsinyt jostain ihme mahapöpöstä, edelleen on pikkasen huono olotila, ja toivonkin et tää lähtis pian pois. Täkskin viikonlopuks on kivaa tekemistä luvassa, niin minä vuorostani en tahdo niitä peruuttaa minkään takia. :D




Käytiin katsomassa Jurassic World tuon ihanuuden kanssa, ja oli muuten hyvä pätkä ! Suosittelen. Ennen sitä käväistiin Memphiksessä syömässä, eka kerta mulle. :D Sekoiltiin (tai siis mä sekoilin ajaessani) tietty pitkästä aikaa myös Helsingin liikenteessä, mikä ihme siinä on että se kaupunki saa aina mut ihan sekaisin ja panikoimaan ratissa ?! :D Mut loppu hyvin kaikki hyvin !

Huomenna koittaa se kuuluisa päivä, kun minäkin saan taas netin omaan puhelimeeni. Ei enää ulkopuolista olotilaa tai eristäytymisfiilistä ! Toisaalta tää on myös havahduttanu mut siihen, kuinka paljon nykyään viettää aikaa sosiaalisessa mediassa. Mä kyllä viihdyin enemmän kuin hyvin ilman nettiä nuo viikot, suosittelen kokeilemaan ! Vaikka ihan parikin päivää. Ehkä yks huomattavimmista jutuista kuitenkin oli se, että mun akku kesti kaks päivää ilman, että sitä piti ladata. Kuinka paljon akkua tuo netin käyttäminen ja ne sovellukset viekään ! :D Silti uus puhelin olis hankintalistalla sijalla yks tällä hetkellä, hyvänä kakkosena tulee imuri. Mun oma kun tuli tiensä päähän. R.I.P. Hello Kitty, kiitos näistä kolmesta yhteisestä vuodesta. ♥

You May Also Like

0 comments