Skirt girl

by - 1.45

Heippa ja kivaa kesäkuun ekaa ! Täällä nyt ei taaskaan oo mikään erityisen kiva sää tänään ollut, mut perus Skotlanti. :D Tänään on kaiken lisäks ollu jotenkin erityisen vaikee ja ahdistava maanantai, etten oikeen tajuu mitä on tapahtunu. Mun pääkoppa on tänään ollu erityisen vilkkaalla päällä, ja sen takia sitten onkin ahdistuttu. Pistetään tosiaan sen maanantain piikkiin ! Piti tosiaan tehä jotain kesälistaa, että mitä aion tehdä, mut mun kesä näyttää vähän vähemmän hengailulta. Omaa päätä saa taas syyttää tästä(kin). :D


Vika viikko Skotlannissa alko siis nyt ! Storie Street alkaa pikkuhiljaa hiljenemään. En oikein vieläkään sisäistä tätä, ehkä se sitten jossain kohtaa iskeytyy vasten kasvoja. Saas nähä. :D Käytiin hakemassa mun matkalaukut tuolta alhaalta, mun kaikki kämppikset on tosiaan lähteneet jo. Ja hyvin oli siivottu ! Mun huonetta kun ei ees tarvinnu siivota, kun en siellä montaa yötä oo viettäny... Hups. Tästä tää sit kai lähtee tää pakkailu, vikat shoppailut pitäis vielä tällä viikolla suorittaa ja sit maanantai-iltapäivästä kohti lentokenttää ja eka Amsterdamia ja siitä sitten Suomea. Vou. Tajuttiin justiinsa, et krhm melkein 12 tuntia sitten ollaan ens maanantaina reissun päällä. Ei siinä... :D



Tollasen hömpän jälkeen onkin hyvä sitten pohtia syvällisiä ! Mun pikku pääkoppaa on kuormittaneet erinäiset asiat. Tänään just mietin tossa torkkuja ottaessani erinäisiä juttuja. Mulla on tänään pyöriny ihan jumalattoman paljon mielessä just nää mun omat päätökset, joita oon tässä lyhyen ajan sisällä tehny. Osa jopa hieman kaduttaa näin jälkikäteen. Okei kuulostaa niin joltain perhanan kermaperseeltä ja kaikki varmaan aattelee et "oisit nyt helvetti tyytyväinen sun tilanteesees, toisilla ei ees oo noin hyvin asiat" mut oikeesti. Meen nyt kolmatta kesää putkeen sellaseen työpaikkaan, jossa en oikeestaan oo ees sen kummoisemmin viihtyny enkä nää itteäni tulevaisuudessa kyseistä työtä tekemässä. Jotenkin jo tässä vaiheessa opintoja haluis sellasen työn, johon oikeesti opiskelee ja joka kiinnostaa. Ei tollasta pakkopullaa, jota taas vetää sen pari kuukautta ja sen jälkeen miettii, että on tuhlannu elämästään taas sen pari kuukautta sellasessa työssä, jossa ei nää itteään enää viiden vuoden päästä (hah katotaan vaan niin viiden vuoden päästä oon perhana edelleen jumissa siellä...). Jotenkin tulee sellainen olo, et oisin ansassa. Jumissa. Loukussa. Että ei musta oo muuhun kuin tohon tiettyyn työhön, oon huono kaikessa muussa. Sen takia oon yrittäny päästä täältä loukusta pois, mut huonolta näyttää. Tällä hetkellä odotan jo syksyä tän saralta, sillä pääsen silloin oikeesti toteuttamaan sitä mun intohimoani erinäisten projektien saralta. Syksy, saat mun puolestani jo tulla !




Muutenkin oon tosi paljon miettiny tulevaisuutta lähiaikoina, ja alkanu vähän muodostelemaan suunnitelmia. Mitä mä tuun tekemään ens vuonna ? Missä mä silloin luuhaan ? Lisäks vähän oon noita kouluhommia ajatellu pidemmälle, jos nyt suunnitelmien mukaan menis tää syksy, niin oisin aika hyvässä vauhdissa opintojen suhteen. Kun tosiaan tuo ontinkin aihe iski salamana kirkkalta taivaalta yks aamu täällä Skotlannissa. Oli tästä matkasta sit jotain hyötyä kuitenkin !




Niin, pistetään sen maanantain piikkiin nyt vaan kaikki. :D Näistä kuvista sen verran, että kuvailtiin eilen tuolla ulkona. Jumalaton tuuli, ja meikäläisellä hame. Hyvinhän se meni. Ja kiitos Marnalle muokkauksista ! Nähdään välillä vähän muitakin kun niitä mun huonoja yrityksiä. :D Ja sori, saatte näitä kuvia sitten katsella tässä vähän aikaa. Näitä kun tuli otettua pikkasen... Sori. :D

You May Also Like

2 comments