Unelmia ja opintoja

by - 0.44

Tänään sitten iskostu sekin tajuntaan, että kesällä ois tiedossa myös toinen, varsin mielenkiintoinen homma liittyen kouluun. Se vaan tietää tietysti pikkasen enemmän työtä, muthei mitä mäkää taas en tekis, että saisin hyväksluettua muutaman kurssin ? Huhheijaa, taitaa meikäläisestä kuoriutua vähän liian reipas opiskelija. :D Syksyä odotellessa, burnout here we come ! (noei)


Kouluun liittyen just puhuttiinkin tuosta meiän erikoistumisesta ryhmärämän kera. Meille kun ei oikeestaan missään vaiheessa olla mitään siitä(kään) kerrottu, niin miten ihmeessä meiän pitäis sitten ymmärtää, mitä kursseja pitäis valita kun aikoo mihinkin erikoistua ? Lohjalla tosiaan on erikoistumisvaihtoehtoja vain ja ainoastaan kolme: markkinointi, innovaatiotoiminta sekä johtajuus. Mä en tässä puolessavälissä opintoja edelleenkään oo varma, mihin noista nyt sit oikeesti haluisin erikoistua. Tulin Turusta asti sen markkinoinnin takia, mut nyt en ookaan varma siitä. Levoton sielu ? :D Kauheesti on alkanu myös kiinnostaa juridiikka, mut auta armias siinä tapauksessa mun pitäis vaihtaa koko paikkakuntaa "hyvässä" lykyssä. Elikkäs se on jo syntyneenä haudattu idea. Mulla on kyllä muutama idea tuohon liittyen, ne jääköön vielä salaisuuksiksi. Just in case jos muutankin yhtäkkiä mieltäni (perus meikäläinen). Mutta ainakin on alustava suunnitelma, sekin on jo enemmän kuin mitään.


Tänään tuli sitten käytyä vielä vikan kerran Glasgow'ssa shoppailemassa. Thank god, sillä mun rahatilanne on kriittisen punaisella, jos näin voi sen ilmaista. Ja onneks ei tartte enää ruokaa shoppailla täällä. Mut en vois olla tyytyväisempi mun ostoksiin, jahei suurin osa ei oo ees mulle ! Mut se materialismionnellisuus ja samaan aikaan hirvee morkkistila, kun hommasin pari ihanaa juttua. Ja viiden vuoden unelma tuli mun luokseni (okei ostin sen). Okei, ehkei ihan viiden. Kolmen ? No anyway, aika monen vuoden, sanotaan näin. Voisin ehkä ens postaukseen laittaa kuvia noista, jahka jaksan kuvailla niitä. Olkoon se mun missiona huomenna. Ja nyt sitten jos joku ylempi taho ois mun puolella, ja pitäis noitten mun matkalaukkujen painorajat siinä kahenkympin hujakoilla. Jookos ?


Hametyttö taas iski, täällä oon jotenkin ihmeen kaupalla alkanu yhä enemmän ja enemmän kaupoissa katselemaan hameita ja mekkoja. Poikatyttö-hempestä taitaa kuoriutua leidi-hemppe ? We'll see about that. :D Just ehdin sanoa, että katotaan vaan Suomessa en tuu kertaakaan noita käyttämään. Voisin kyllä ryhdistäytyä, noi on sen verran kivoja. Aika näyttää.


Tulipas opintopainotteinen postaus taas vaihteeks tästä(kin) postauksesta, sori hemmot. :D Mun elämässä tällä hetkellä ei oo oikeen muuta, kesällä sitten vuorostaan valitan taas mun töistä samalla tavalla. Kuten joka kesä. Sitä odotellessa.

You May Also Like

0 comments