Thoughts

by - 21.21

Heissulivei ! Hurjan outoa taas alkaa kirjoittelemaan tänne, viime kerrasta kun on kulunutkin jo päälle viikko... Mun elämässä ei oo siltikään mitään erikoisempia tapahtunut, mitä nyt töissä käynyt ja yrittäny sosialisoituakin (huonolla menestyksellä). Havahduin tänään siihen, että meiän äippäkin täyttää vuosia ens viikolla, enkä mä ehdi käymään kotosalla ennen sitä. Ostin mä kortin sille, pieni lohdutus kuitenkin. :)

SnapChat: Hemppe
Viikkoon on mahtunut myös mielialojen heittelemistä, työangstia, pientä huolta, pelkoa, hämmennystä ja itsensä pohdiskelua. Välillä sitä toivois olevansa erilainen ihminen mitä on nyt, mut jos sä haluat muutosta ittees, sen pitää lähtee susta itsestä. Ei muista tai muiden mielipiteistä. Oon myös huomannu, että yksin ollessani olen pohtinut, oonko etääntynyt monesta ennen niin läheisestä ystävästä pikkuhiljaa. Elämä vie eri suuntiin, se on fakta. Mutta silti. Ei senkään pitäisi etäännyttää niin paljoa. Eikä kiire saa tulla väliin. Kyllä aina löytyy ystäville aikaa. Vika voi myös johtua musta: oon viettäny tässä todella paljon aikaa vaihtoon lähtevän toisen osapuoleni kanssa, että olen saattanut huomaamattani laiminlyödä useita ystävyyssuhteita. Pyydän sitä vilpittömästi anteeksi. Syksyllä mulla on aikaa myös teille, sitä ennen haluan jokaikisen vapaan hetken viettää vielä tämän toisen osapuolen kanssa ennen hänen kuuden kuukauden vaihtoaikaansa. Jolloin en siis näe häntä ollenkaan. Hassu ajatus. Toivon mukaan ymmärrätte. Pelkään myös, että syksyllä jään yksin. Onhan sekin vähän hassu aatos, mutta silti. Ja osittain tottakin.

Näkymä mun keittiön ikkunasta. Sateen jälkeen näyttää aivan sademetsältä !
Lisäksi oon kotiäiteillyt eli siivoillut, nauttinut niistä vähäisistä auringonsäteistä joista pystyin töiden jälkeen, ihastellut sadetta ja sen jälkeen tuoksuvaa ilmaa terassilta, sairastunut jonkinlaiseen flunssan esiasteeseen (toivotaan, ettei kuumetta ilmaannu ens viikoks), pohdiskellut ensi viikon festareita ja niihin liittyviä juttuja, katsonut Game of Thronesit melkein loppuun asti (mitäs sit seuraavaks ?), yrittänyt sisustuksessa huomioida myös toisen asuinkumppanin juttuja (näät sitten), hommannut upouuden netin kotiin joka toimii paljon paremmin kuin entinen (kiitos Elisa), heittänyt kasan työhakemuksia syksyä ajatellen lisätienestin toivossa, jutellut ystävän kanssa puhelimessa niitä näitä, käynyt Espoossa kamun tykönä syömässä herkullista kakkua, ihaillut kännyköitä uuden toivossa, jutellut messengerissä vaihtariajan kamujen kanssa, Snapchättäilly ranukamun kanssa, pohtinut pesukoneasiaa, tehnyt jo koulujuttuja kesäkurssiin liittyen, laittanut koulutunnit ylös kalenteriin, potenut ikävää Eetua sekä kotikotia kohtaan sekä juonut viinipullon vihdoin ja viimein loppuun asti.

Eiköhän nuo asiat taas anna voimaa mulle loppuviikosta selviytymiseen !

You May Also Like

2 comments

  1. Moi Hanna. Luen blogiasi ekaa kertaa ja halusin heti sanoa, että sain uusimmasta postauksestasi ideoita omaan blogiini :) Oma kirjoittamattomuuteni on viime aikoina johtunut siitä, en ole keksinyt miten kertoa ajatuksistani. Olen mm.pohtinut kaverisuhteita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa ! Kiva kuulla, että sait ideoita omaan blogiisi postauksestani. Kiva myös, että eksyit blogiani vilkaisemaan. :) ja mun nimi on Henna eikä Hanna.. :D

      Poista