Torstai-illan kuulumisia

by - 20.55

Masentavan maanantain vastapainoksi onkin nyt sitten ollut kivoja päiviä vuorostaan nämä sen jälkeiset. Töidenkin osalta ollaan jo voiton puolella, työputken vika vuoro on huomenna. Jotkut päivät vaan miettii, mitä tuollakin taas tekee töissä kolmatta kesää putkeen, mut sit taas osaa arvostaa ihan uudella tavalla kun saat kehuja vp:ltä. Tykkään. :)

Mut mitä mulle oikeesti kuuluu ? Nyt kun pohdin tätä kysymystä, niin mulle kuuluu hyvää. Pienistä takapakeista huolimatta mulla menee hyvin kaikin puolin. Mulla on ihana poikaystävä, ihanat vanhemmat ja kaverit, työpaikka, kiva kämppä. Loppukesäksi mulla on monia suunnitelmia vielä tiedossa, joista mä oon tällä hetkellä iloinen. Oon onnellinen. Uskalsin varmaan ekaa kertaa sen nyt sanoa suoraan. Täysin vilpittömästi. Mun pieniä onnellisuuden hetkiä lähiaikoina ovat olleet seuraavat asiat: sellaisen kaverin näkeminen, jota ei yleensäkään näe kovinkaan monesti vuodessa, oma ihana poikaystävä joka jaksaa aina tulla mun luo viikonloppuisin ja joka oikeesti haluaa viettää jokaikisen mahdollisen vapaan hetken mun kanssa, vastapesty pyykki ja siisti koti, työpaikasta tulleet kehut, sadekelin jälkeen tuoksuva raikas ulkoilma terassilta nuuhkittuna viinilasin sekä viltin kera, tulevat kivat suunnitelmat, syvällisiksi muuttuneet keskustelut, auttavat kädet sekä äidin tsemppaavat sanat.

SnapChat: Hemppe. Tiistai oli kiva päivä !
Töiden lomassa oon myös kovasti pohtinut tulevaa ja yrittänyt olla rehellinen itselleni. Silloin joskus uskalsin pohtia asioita paljonkin eteenpäin, mutta enää en uskalla niin herkästi. Entä jos ne kaikki sun suunnitelmat romahtaa taas, ja joudut uudemman kerran ittes sieltä lattialta kasaamaan ? Uuteen nousuun. Voin rehellisesti sanoa etten tällä hetkellä (harvinaista kyllä) tiedä mun suunnitelmia edes vuoden päähän. Sen oon kuitenkin päättänyt, että tuolta koulusta olisin jo silloin valmistumassa, ellen jo valmistunut. Mut missä mä asun ? Kenen kanssa ? Miltä mun muu elämä näyttää ? Mitä mä teen ? Ketkä mun elämässä on ? Jotenkin samalla myös hirveen vapauttava tunne, kun ei oo suunnitellu omaa elämäänsä tämän pidemmälle. Yleensä oon ollu hirveen suunnitteleva ihminen, mut tällä hetkellä tää suunnittelemattomuus on ihan ok. Ehkä sit taas syksyllä tulee hetkellinen ahdistus tulevasta, kun ei oo mitään valmiina. Katsotaan mihin elämä mut vie.

Tulipas taas pikkasta sekametelisoppaa tästä tekstistä, mutta kaiken kaikkiaan piti tulla kertomaan, että hyvin pyyhkii. Lauantaina päästään Jyväskylään ja saadaan nauttia hotellista pitkästä aikaa. Odottelen jo innolla kaikkea kivaa tapahtuvaksi tänä viikonloppuna ! :)

You May Also Like

0 comments