Ikea shopping and blueberry pie

by - 23.24

Oonkin pikemmin kuin arvasittekaan back ! Tuli tässä pientä luppoaikaa näin yheltätoista illalla eikä huomenna oo kovin paha päivä eessä niin päätin tulla jakamaan näitä Ikean ostoksia. Kaikkia en tietenkään kuvaillut, tosta uupuu esimerkiks vierastyyny ja -peitto sekä pannunaluset ja toinen harmaa viltti. Mut se viltti soluttautuu niin hyvin tohon mun sohvaan et harva ees huomaa sitä. :D Ja kyllä, hamstrasin kaks vilttiä. Niitähän ei voi koskaan olla liikaa, eihän ?


Tää ruudullinen viltti huus heti mun nimeä kun sen bongasin. Aivan ihana, ja sopii ihan täydellisesti ton sohvan kanssa. Tää on niin keeper, tästä en kyllä ikuna luovu ! ♥


Vihdoin ja viimein se (muiden mielestä hirvee) vahakangas sai väistyä ja tilalle hommasin tällaisen kivan kaitaliinan. Tällanen samanlainen itse asiassa löytyy kotikotoakin. Kyllä tähän tuli ihan erilainen ilme heti, kun vaihto tota pöytäliinaa !


Mulla on nää kulhot jo valkosena (2kpl) niin ostin sitten nyt mustanakin. Tuo kuva vähän vääristää kyllä, että ovat siis ihan mustia eikä mitään rusehtavia. :D Nääkin kun bongasin niin oli vaan yksinkertaisesti niin mua.

Tänään päästessäni töistä hieman aikaisemmin päätin leipoa työkamuille pientä naposteltavaa töihin, ja pyöräytin mustikkapiirakan. Oon ihan intsinä aina leipoos tätä, kun tää on ainut luomus, mikä mulla on onnistunut. :D Räpsin muutaman kuvankin tästä tekovaiheesta, just for fun.


Nami ! Huomenna itsekin ihan varmasti maistelen tätä töissä, toivon mukaan muutkin uskaltautuvat maistelemaan. Ja toivon mukaan tämäkin yksilö on yhtä hyvää kuin edellinen, en raaskinut maistella kun ois näyttäny rumalta joku yks siivu tosta leikattuna viedä töihin...

Huomenna viimeistä viedään töiden saralta ja sitten koittaakin mun miniloma siellä Tampereella. Ens viikolla jo puhaltaakin uudet tuulet, meinaan koulu alkaa taas pitkästä aikaa ja pääsee taas keskittymään johonkin ihan muuhun kuin työntekoon. Mun stressitaso tais just hiukan laskea (kohoaa varmasti syksyn mittaan uudelleen).

You May Also Like

3 comments

  1. Tulipa mustikkapiirakkahimot ko näin tämän postituksen, oispa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi eikä, ei muutaku tekemään ! ;D

      Poista
  2. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista