A really big surprise

by - 20.27


Tänään myöhään iltapäivästä ovikello soi. Hämmennyin, että kuka ihme se siellä oikein ovikelloa soittelee tällaiseen aikaan.

"Ootko sä Henna?"
"Juu...???"
"Tää on siis sulle, ole hyvä !"

Kukkapaketti sieltä sitten ojennettiin mun käteen. Haavi auki sen sitten otin vastaan ja kiittelin tätä miestä. Avasin kortin heti, ja katoin keneltä se sitten oli tullut. Ja kas, kyllä tuo mun miekkonen pystyy sitten mut yllättämään ja piristämään ihan tuolta maapallon toiselta puolelta asti. Olin pikkasen yllättynyt, siis mitä tapahtu ?! :D Mä en kestä !! Olin siis manannu sille, että mulla on ihan hirvee syksy ollut kun oon tässä sairasputkessa ollut (ja tänään alko taas maha vitkuttelemaan, juu en halunnukaan olla terveenä...). Ja se teki tän. Mä en vaan käsitä, voi että !!! Tää on ehkä yks niistä ihanimmista asioista, mitä se on mulle tehny. :3 Hyvä kun ei kyynelkanavat auenneet, kun tajusin tän olevan siltä.

Kiitos rakas, tää oli mun päiväni piristys ♥

Ja kyllä, oon edelleen haavi auki täällä, että mitä tässä oikein tapahtu tänään. Todella suuri yllätys. :D I love him ♥

You May Also Like

0 comments