Autumn pictures

by - 19.28


Viikonloppuisia kuvia, olkaa hyvät ! Oon nyt taas sairaana, ja viikonloppuna oli maha kipeä sekä flunssa painoi. Noh, nyt taas flunssa on ottanu yliotteen, mut maha alkaa pikkuhiljaa olemaan parempi. Mä en oikeestaan enää jaksais olla kipeänä... Toivon mukaan tää menis nyt pian ohi.

Viikonloppuna piti mennä käväisemään I love me-messuilla, mut tosiaan kipeys iski niin jäi ne messut sitten ens vuoteen taas koettavaks. Mun vuoden 2013 I love me-messuista voit lukea täältä ja täältä. Ja ai hitto en oo kertaakaan noita upeita korkokenkiä käyttänyt, shame on me... Ne on niin törkeen hyvät jalassakin, mitä ihmettä Henna ?! :D Pitänee ottaa esille.

Tuo harmaa paita, ai vitsit että on pehmee ! (PEHMEEPEHMEEPEHMEE - inside thing). Ostin sen viime vuonna Lohjalta, kun täällä oli Luhdan Tehtaanmyymälä tossa varastotilassa auki. Paljon erilaisia Luhdan tuotteita, ja tuo naulitsi mun katseeni heti kun Emi sen mulle näytti. Ehkä yks parhaimmista ostoksista ikinä, tykkään hurjasti. Ja muuten lämmittää. Ja on plussana vielä kivannäköinenkin.

P.s. Bongatkaa yhdestä kuvasta kissa. :D

P.p.s. Tän päivän kohokohta: Lidlin kroisantit. Nam.

You May Also Like

2 comments