Vegetable soup and blue heather

by - 19.14


Voi sitä riemun määrää, kun bongasin tuollaisen sinisen kanervan Prismasta. Oli pakko saada ! Edellinen kanerva kesti sen about kaks vuotta (ennen kun äiti sen sitten tappo tossa kun olin vaihdossa), niin jahka tää yksilö sitten kestäis hippasen paremmin.

Kämppis teki meille kasvissosekeittoa, josta tuli erittäin hyvää ! Sanoi ostaneensa bataattia, mutta vahingossa sitten löytyikin vihanneslaatikosta selleriä... No mutta maku oli silti erittäin hyvä ! Lisättiin vielä Koskenlaskija-sulatejuustoa tuonne joukkoon sekä päälle vähän raejuustoa, ah nam. Onneks tuota riittää vielä huomiselle...

Tää talous on joutunut pakosta melkein vuodelepoon. Kämppiksellä, alias Marnalla, on ollut jo yli kaks viikkoa joku virus riesanaan, ja hän on pelkästään maannut täällä ja niiskutellut. Itse oon sitten yrittäny tehdä kaikkea tässä sen paranemiseks, mut viikonloppuinen baarireissu ei tainnut tehdä hyvää mun olotilalle... Tosiaan viimekshän valittelin vatsakipuja, nyt pahalta näyttää että oon sairastumassa flunssaan. Mulla on hirvee vitamiinikuuri tässä päällä: vitamiiniporetabletin oon juonu joka aamu, satsumia aloin napostelemaan tässä (maistuu niiiin hyvälle pitkästä aikaa), ostin tuoretta inkivääriä teen joukkoon, kuumia juotavia on juotu vaikka kuinka, mustikat on kovassa käytössä (syönnissä), kurkkupastilleitakin on tullut syötyä useampi ja nenäsumutetta oli pakko ostaa. Mähän en kipeäksi tässä ala !!! Tj 22 Japanin reissuun, pikkasen kuumottaa tän taudin takia... Niin paljon tekemistä tässä niin en suostu jäämään petiin. :D

You May Also Like

0 comments