Things from past week

by - 23.54

Heipähei ! Tässä ois taas tällainen katsaus mun viikkoon. En oo ehtinyt ollenkaan valokuvailemaan silloin kuuluisana ainoana valoisana aikana päivällä, joten nää puhelinräpsyt nyt yrittää tähdätä samaan kuin mun kamera. :D Huonolla menestyksellä tosin kyllä.


Eräs ilta tässä leivottiin täällä joulutorttuja, ja sitten oli noita pipareitakin koristeltuna ja vielä kiehautin glögitkin siihen päälle. Kunnon joulufiilis alkoi tuosta !


Käväisin kaverin tykönä Espoossa myös juomassa glögit ja jakamassa reissujuttuja & yleistä juoruamista hänen kanssaan. :)


Messujuttuja. Nuo pallot meikäläinen itse sitten täytti !! Sitomisesta vastas Marna. Ps. Onpas mun hiukset taas kasvanu pituutta aikamoisesti siitä, kun ne taannoin leikkasin.


Kauppakeskus Forumin ja Kampin jouluvaloja. Vitsit nuo on upeita, joulufiilis sen kuin kasvaa tässä kasvamistaan noiden ansiosta !


Rakas koulukamumme Jansu valmistui tuolta Laurean Lohjasta viime perjantaina, ja lauantaina päästiin sitten juhlistamaan hänen valmistumistaan Vihdissä. Hyvää ruokaa ja juomaa ja seura, ihan huippuilta ! Joka jatkui sitten myös Nummelan Antoniossa. Oon niin ylpeä mun meikkauksesta ! Suoraan Youtubesta otin mallia, ja tadaa ! Kyllä sitä tässä taas huomaa, kuinka ei ikinä oikeastaan meikkaa sen kummemmin, kun jo pienoisella panostuksella saa ihmeitä aikaan. :D Pitää harrastaa useamminkin !


Lohjallekin sitten suotiin tällainen pieni sähkökatkos, just silloin kun Linnan juhlat oli pyörimässä telkussa. Onneks kuitenkin sähköt palas todella nopeasti takaisin, hienoa toimintaa ! Oli muuten kivat juhlat ja upeita mekkoja. Arman oli komee.


Maanantaina käväistiin Sellossa shoppailemassa joululahjoja. Itsehän olen siis ostanut jo kaikki tarvittavat lahjat (muutama saa paketin) ja heittänyt vielä kortitkin etiäppäin tosiaan ilahduttamaan jengiä. Tänä vuonna oon superajoissa !! :D


Tänään istuttiin iltaa luokkalaisten kanssa Lohjalla Opus K-nimisessä paikassa. Tunnelmallinen mesta, ja paljon kirjoja ! Itsehän siis tosiaan limulinjalla, kun olin autolla liikenteessä, mutta erittäin hauska ilta ! Oli mukavaa nähdä muita luokkalaisia taas pitkästä aikaa, kun itse tosiaan oon labran puolella niin ei noita näe kovinkaan usein. Paitsi ruotsin tunnilla näin osaa aina, mutta sekin jo loppui.

Tänään myös loppui yks aika isokin osa mun elämästäni: erosin meidän Laureamko Lohjan kampustiimistä. Niin paljon iloja, mutta niin paljon stressiäkin tuottanut tuossa kiikkuminen. Mutta tosiaan kohti uusia tuulia, toivon mukaan astetta vähemmällä stressillä. Oon kyllä jo suht innoissani tulevasta keväästä koulun suhteen.

Huomenna ois tiedossa Turkureissu, auto katsastukseen ja kirppisrahat hakemaan. Tuskinpa mitään hurjia summia on kerätty, että ens kerralla ehkä johonkin muualle kamat. Oisko teillä jotain ehdotuksia hyvistä kirppareista tässä lähitienoolla ? Lisäks ois tiedossa myös pieni Ikeareissu, katsotaan mitä kaikkea tarttuu taas mukaan sieltäkin... :D

You May Also Like

0 comments