Urbanears Humlan Black

by - 23.20


Vihdoin ja viimein ne viime viikolla löysivät perille ! Sain siis tiedon, että olin voittanut nämä Urbanearsin mageet kuulokkeet kuukausi takaperin, muttei mulle tullut mitään saapumisinfoa niistä. Sitten lähdinkin Japanin reissulle, ja ne vähän niinkuin unohtuivat siellä ollessa. Mutta nyt ne ovat vihdoin ja viimein mun. Ja ihan mahtavat ! Siis vau, voiko noin hyvin oikeesti kuunnella musiikkia. :D Terveisin tottunut nappikuulokkeisiin. Mulla vaan on sellainen ongelma, että puhelimen kautta ei enää pysty kunnolla kuuntelemaan musiikkia (muuta kuin Youtuben kautta) niin musan kuuntelemiset on jäänyt hiukan. Ehkä se tästä sitten kun sen uuden luurin hommaan tuossa joulun alla... Jo olis aikakin, terveisin jumittava ja erittäin vanha yksilö käytössä. :D

Tähän alle päätin joitain viimeaikoina popitettuja biisejä listailla. Löytyykö joukosta myös teidän suosikkejanne ?




Kiitos siis Annille näistä kuulokkeista, piristi mun joulua ekstrakovasti !! :)

You May Also Like

0 comments