Let it snow

by - 18.42


No nyt näitä pikkasen talvisempia maisemia kehiin kuin noissa viimekertaisissa kuvissa  ! Nää on otettu jo tossa alkukuusta, mutta nyt vasta pääsin päivittelemään. Ostin tuon kuvissa näkyvän ihanan viininpunertavan takin kympillä syksyllä henkkamaukan alesta. Koko 40. Ei muuten tasan pidä paikkaansa tuo koko. :D Tää on ihan perfecto meikäläiselle, erinomainen ostos you might say.

Jahei hyvää nimpparia meikäläinen ! Ihanaa kun porukat ja isovanhemmat muistaa jopa korteilla mua, mä oon aina ihan innoissani kun saan semmosia nykyään. :D Arvostan !


Mulla on vaikka kuinka paljon erilaisia postausideoita joista vois kirjotella, mut mä oon vaan yksinkertaisesti ollut aiiivan loppu täs viime päivinä. Ihan veto pois. Ei oo tuo kirjoitusinspiraatio puskenut millään tavalla esille, eikä tässäkään kyllä iske. Sorry, tämmöstä liibalaabaa tällä kertaa. :D Ehkä torstain jälkeen kun yks tentti on ohi, niin saan aivot taas miettimään muutakin kuin kansista. Sain viime viikolla niin paljon uutta tietoa joka tuutista harjoittelussa sekä opparikurssilla, että oon siitäkin vissiin vielä ihan pyörällä päästäni. Lisäks lauantaina juhlittiin Emin synttäreitä, niin silloinkin tais mennä vähän myöhäseen... Onneks kohta on (taas) viikonloppu !

You May Also Like

0 comments