Maaliskuun Livbox

by - 12.02

Voitin Emmin blogiarvonnasta maaliskuun Livboxin, joka kolahti postiluukusta tuossa viime viikolla. En oo montaa tuotetta vielä ehtinyt testailemaan, mutta esittelen nyt nää tuotteet teille ! Vaikka tosin varmasti aika monessa eri blogissa nää on jo tuleet ilmi. :D Sitten kun oon testaillut näitä lisää, tulee ehdottomasti juttua niistä parhaimmista vielä tänne. :)


Mulle ei oo siis ikinä tullut kyseistä boksia, vaikka oon todella monet kerrat pohdiskellut tän tilaamista. Tää ihana pinkki silkkipaperi oli hyvä alku tälle boksille, ja nuo paperihärpäkkeet tuolla sisällä olivat myös hauskaset.Ulkonäöstä siis jo plussaa !


Vichy Idéalia Skin Sleep yövoide. Tää vaikuttaa sellaselta, jolle meitsillä ehdottomasti on käyttöä. Tälleen kliseisesti sanottuna iänkin myötä alkaa iho menemään yhä heikommaksi, ja yövoiteita pitäis alkaa käyttämään. Lähtee testiin siis, lisätietoa tulossa tuonnempana !


Lumene Longwear Blur meikkipuuteri. Tää tuntuu todella kivalta, mutta tässä on ainoastaan yks pikkuinen miinus: liian tummaa meikäläisen iholle. Pitänee keksiä jotain muuta käyttöä tälle tai odottaa kesään, jos silloin iho ois hieman tummempi rusketuksen ansiosta.


Dermosil Trio kulmaväri. Multa ei omaa kulmaväriä löydy vielä meikkipussukasta (paitsi se jonka kämppis antoi mulle, joka oli hieman rikkinäinen yksilö), joten tälle ehdottomasti tulee käyttöä ! Tästä saatte tietää lisää käyttökokemuksia siis tuonnempana !


Cutrin Sensitive Multispray monitoimisuihke. Tämän kaltaista mä oon havitellut jo kauan aikaa, ja vihdoin se on tässä ! Sanotaan antavan tukea hiuksille, suojaa lämpöä ja antaa volyymia, tukea, pitoa, rakennetta ja kiiltoa. Tästä lisää siis tuonnempana !


Eucerin Sun Creme Face Tinted CC medium SK 50+ aurinkosuojavoide. Siis tää ois varmasti ihan erinomainen tuote, mutta tämäkin on aivan liian tumma sävy mulle. Ehkä sitten, kun kesällä ruskettuu (haha jos ruskettuu), niin voisin tätä kokeilla. Joten se jää sitten kesäsäitä ja rusketusta venailemaan !


Oliko teillä joitakin suosikkeja tässä Livboxissa ?

You May Also Like

0 comments