Ruissipsit

by - 12.38

Voitin tuossa taannoin Linkosuon Facebook-arvonnasta maistiaisiksi näitä ruissipsejä, jotka siis ilmestyvät kauppoihin vasta huhtikuun puolella. Meikäläisen piti nää ottaa tänne porukoille mukaan, että oltais saatu maistella näitä, mut en tietenkään muistanut siinä hässäkässä. :D Nää siis venailee mua Lohjalla (ellei kämppis oo ahminu niitä jo).


Tää ranch-maku herätti mun mielenkiinnon heti kun sen paketista otin ulos. Saattaa olla meikäläisen makuun kaikkista eniten näistä ! Makuanalyysejä en saa teille kerrotuksi, mut voin kyllä myöhempänä kertoa mikä oli se parhain.


Sour cream&onion ois se toka lemppari, sillä saman maun tavalliset sipsitkin menee alas alta aikayksikön ! Näitä kuvia katsellessa alkaa vaan harmittamaan, ettei nää oo nyt messissä täällä. :D


Tää saattais olla mun poikaystävän makuun, hahah. :D Kiitos Linkosuolle vielä näistä ! :)


Mitäs mieltä ootte, vaikuttaako hyviltä ? Mikä ois teidän makuun parhain ?

You May Also Like

2 comments

  1. Mä luulen, että mulla olis ihan sama järjestys näillä :D
    Täytyy noita ranchin makusia ehdottomasti kokeilla. Ranch-dipin kanssa tietty!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nam ranch-dipinkin kanssa vielä, kuulostaa erinomaiselta ! :P

      Poista