In the skatepark

by - 19.21


Nää kuvat on nappaistu Lohjan skeittipuistosta. Kyllä, täällä on myös sellainen. :D Siellä oli erittäin hiljaista, joten päästiin nää nappailemaan. Ja mun mielestä näistä tuli aika hyviä ! Kiitos siis Marinalle, joka nää otti (ja vääntäyty omituisiin asentoihin, mitä sitä ei tekis hyvien kuvien toivossa).

Tää viikko on mennyt hujauksessa, ja paljon onkin ehtinyt tapahtua. Suuria juttuja, kun rohkaistuin ja tietoisesti hyppäsin tuntemattomaan. Tyhjän päälle. Kannattiko tämä ? Sen näkee tässä sitten. Jos multa kysytään, mun mieliala on huomattavasti korkeemmalla ja elämä alkaa pikkuhiljaa taas voittamaan. Eli kyllä, se kannatti mun mielenterveyden kannalta. Edelleen pelottaa, mutta kaikesta huolimatta oon itsevarmoilla linjoilla liikkeellä. Kyllä mä selviän, ihan kaikesta ! :)

Sormet ristissä odottelen täällä jo uusia juttuja alkavaksi. Oon ollut tällä viikolla myös monessa haastattelussa, ja mielestäni ovat menneet kaikki hyvin. Innolla odottelen etenkin oman alan hommista tietoa, voi juku ne kuulostivat erinomaisilta ! En kuitenkaan uskalla innostua liikaa, sillä muuten saattaa hajota käsiin koko juttu. Jep, tuttu juttu. :D Joten aika näyttää miten käy. Peukut pystyssä !

Viikolla oon ehtinyt olemaan myös kissavahtina. Jep, suloinen Rontti on ollut mun ja Marinan hoidossa sillä aikaa, kun varamamma on huidellut ympäri Ranskaa. Hän on niin suloinen, pitäiskin varmaan käydä taas pikavisiitillä huomenna vielä ennen, kuin varamamma tulee kotio (pitää muistaa myös hakea hänet). Viikonloppuna näen myös tuota toista osapuolta, joka on ollut ihana ja yrittänyt mua piristää ja tsempata mua tän stressaavan ajan läpi. Kiitos hänelle. ♥

Oikein kivaa viikonloppua teille kaikille, nauttikaa tuosta ihanasta auringosta !

You May Also Like

2 comments

  1. En muuten edes tiennyt, että Lohjalla on skeittipuisto! Näytät niin ihan freessille :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuli mullekin uutena tietona tossa vähän aikaa sitten. :D kiitos kovasti ! <3

      Poista