Blue

by - 23.07


Terkkuja Espoosta ! Ollaan kotiuduttu tänne oikein hyvin, vaikka täällä kaaoksen keskellä asutaankin vielä hetken aikaa. Oon ehkä liian järjestelmällinen ihminen, kun tahon kaikki järjestykseen nyt heti. :D Vähän vaihtelua elämään tällainen järjestys ! Pieniä juttuja vielä uupuu kämpästä (kuten ruokailuryhmä, verhot, lamput ja tietokonepöytä), mutta nekin saa ajallaan hommattua.

Nää kuvat otettiin kuitenkin vielä Lohjan kämpällä iltahämärässä, ja musta näistä tuli tosi hyviä. En oo oikeastaan vielä sisäistänyt sitä, etten enää sielläpäin hirveästi ajele. Olin jo yks kerta menossa tonne vanhaan kämppäänkin takaisin ! Uusi kappale elämässä saa alkaa nyt.

Muuttohässäkän keskellä oon kuitenkin ehtinyt esimerkiks koulussa käymään, näkemään Elias Kaskisen & Päivänsankarit livenä Lohjan torilla, ottamaan aurinkoa vikat kerrat terassilla sekä vaan olemaan. Aika hyvin mun mielestäni.

Vaikka päällisin päin näyttääkin ihan hyvin menevän, ei asiat ihan niin ole. Tosiaan meikäläinen ei ikinä raottanut sitä, mitä se työterveyslääkäri mulle sanoi siellä vastaanotolla, mutta ajattelin nyt ottaa kattia pöydälle koska sen vuoksi mut tosiaan hylättiin Prisman myyjän työstä. Pohjustusta: oon tehnyt tässä nyt kolmisen vuotta Lidlissä samoja työtehtäviä mihin nyt olin hakenutkin, täysin samanlaisia. Lääkäri kuitenkin päätti, etten ole pätevä myyjäksi, sillä olen liian laiha. Jep, liian laiha. Mun painon takia multa evättiin mun työpaikka, voin kertoa että lievästi sanottuna vituttaa tuollainen. :D Meitsi on täysin pätevä myyjäksi ja tehnyt monta vuotta kyseisiä tehtäviä, mutta nyt sitten pitäis vaihtaa kuulemma alaa kokonaan. Jassoo. Hieman se lannisti ja itku kurkussahan mä sieltä vastaanotolta lähdin (paino on mulle tosi henkilökohtainen asia muutenkin), mutta oon nyt tsempannut ja laittanut uusia hakemuksia menemään ja alkanut pistää asioita eteenpäin tuon hylkäämisperusteen takia. Jos ei nappaa mistään, on eka kesä viiteen vuoteen kun en oo missään töissä. Hassua ! Tosin opparia pitäis tehdä, ettäettä... Mutta ei sillä vuokria makseta. :D Lisäks tosiaan molemmat pappat viruu TYKSissä, tosin onneks ovat toipumaan päin tällä hetkellä. Ja ei nää huonot asiat tähän lopu: takuuvuokra tulee hieman pienempänä takaisin (hieman oudosta syystä mun mielestä, jos ajattelee mitä kaikkea me jouduttiin siellä kärsimään). Elämä heittää nyt kunnolla kaikkea pahaa mun tielleni, mä toivoisin niitä hyviäkin uutisia vaihteeks tännepäin. Kiitos !

Tällaista tännepäin kuuluu, yritän tässä kovaa vauhtia kaupunkilaistua ja oppia tavoille (hahah), tällaisen pienen kunnan maalaistyttö suuressa kaupungissa. Sekä vaan kestää näiden huonojen aikojen läpi, oon kuitenkin varma että kyllä tää tästä tulee vielä menemään jollakin ihmeen kummalla tavalla parempaankin päin.

You May Also Like

2 comments

  1. Heips! Eksysin jotenkin tänne sun blogiin ja oli pakko tulla kommentoimaan koska toi sun teksti osus ja uppos pahemman kerran. Se on niin kurjaa miten toisen ihmisen laihuus pystyy olemaan muille ihmisille niin suuri ongelma. Ja harmittaa kun se tuntuu olevan ihan mahdotonta ymmärtää, että jotkut on laihoja luonnostaan, yritti sitä tehdä mitä tahansa. Ja jos sua yhtään lohduttaa, niin multa on myös evätty työpaikka mun laihuuden takia, joten ymmärrän ton harmituksen paremmin kuin hyvin...:( Ja hei, täällä myös toinen jolla ei ole kesätyöpaikkaa! Mut ehkä tää on ihan hyvä välillä viettää tällänen rennompi kesä?! :) ps. mulla on tollanen samanlainen ihana hame ja oon aivan täysin ihastunu siihen haha! Hyvää kesän jatkoa, toivottavasti nähdään taas kun tuun takasin Suomeen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa Noora, kiva kun eksyit ! Niinpä, jotkut ei vaan monista sanomisista huolimatta oikein ymmärrä, ettei laihuudelle välillä voi vaan mitään vaikka syö kuin hevonen. Sultakin ?! Mitä ihmettä... Jep, ärsyttää kyllä kovasti vieläkin, mut toivon mukaan alkaa taas rullaamaan kohti parempaa. :) Hehe samiksii, chillauskesä sopii erittäin hyvin tähän väliin. :D Hamonen on kyllä ihanaakin ihanampi, ja toivon mukaan nähdään kesällä ! :)

      Poista