New shoes

by - 20.41


Tässä ne nyt ois, mun Vamoskaupalta tilatut kengät. Tää oli rakkautta ensisilmäyksellä ! Pohdin vielä tuossa tilausvaiheessa, ettei nää kuitenkaan tuu sopimaan mulle ja ihan hirveet kuitenkin jalassa ja oonko mä nyt liian hipsteri jos nää ostan yms. Mut sit näin alennuskoodin kyseiseen kauppaan, ja rohkaistuin tilaamaan nää. Paras päätös ikinä !

Oon nyt ehtinyt jo muutamaan otteeseen näitä käyttämään, ja vitsit ! Voiko olla rakastunut kenkiin ? Koska mä oon näihin, ja lujaa ! :D Ihan sairaan mukavat jalassa, ihanan pehmeät ja näyttää vielä ihan pirun upeilta jalassa. Jahei, talven tullen vaan paksumpi sukka jalkaan ja näillä painelemaan ! Huomasin meinaan just, etten omista kuin yhdet talvikengät (plus feikkiuggit, joista löyty pohjasta reikä), niin tulivat kyllä 110 % tarpeeseen nämä popot. Taidan tajuta nyt, miks kaikki käyttää niitä Timberlandin kenkuleita, vaikka nää ei sitä merkkiä olekaan. :D

Mitä mieltä ootte mun uusista popoista ? :)

You May Also Like

0 comments