Autumn colors

by - 14.36


Ulkona ei ihan ole enää näin värikästä loistoa, mitä tuossa reilu kuukausi takaperin. Aikamoisen harmaaksi on tuo sää mennyt, kun lumetkin menivät sulamaan pois. Toivon mukaan se lumi sieltä tulee takaisin kuitenkin vielä tämän vuoden puolella!

Kyllä on kyrsinyt aika pahasti viime päivinä. Mun pitäis saada mun opparia valmiiks, mut (yllätys yllätys) mun ohjaaja ei vastaa yhteenkään mun sähköpostiin. Oon sille laittanut mun opparin läpikatottavaks, se sano kaks viikkoa sitten palaavansa asiaan pikimmiten, mutta ei vieläkään ole mitään kuulunut. Jos huomiseen mennessä ei ole mitään kuulunut, on mulla aikamoinen teksti heitettäväks sekä ohjaajalle että koko opinnäytetyökurssin vetäjälle. Saapahan ansionsa mukaan, en oo ainut joka on häneltä kokenut vääryyttä... Jasiis mullahan pitäis olla valmis työ 30.11. mennessä, että pääsen siihen joulukuun julkaisuseminaariin ja valmistun tammikuuksi. Sitä enempää en tasan aio pitkittää tätä shittiä, oon aiiivan liikaa nyt sietänyt tätä ylipäänsä ja on suoraan sanottuna mennyt maku koko koulusta tän takia. Hyvä päättää koulunkäynti tällaiseen... Noh, katsellaan siis huomenna mitä käy!

Joulukuussa mulla alkais työt, vähän erilaista asiakaspalvelua, jota odotankin innolla! Saan vähän jotakin muuta kokemusta kuin pelkkää päivittäistavarakaupan kassalla istumista (enkä saa kaljoja päälleni tai juopoilta uhkauksia). Refreshing siis! Tietty kuitenkin houkuttelis ne oman alan työt, kun intohimoa ja innokkuutta löytyis sellaisiakin tehdä ihan tosissaan. Eilen velloin aika syvissä vesissä taas vaihteeks muun muassa tän asian tiimoilta, mutta poikaystävä jakso kannustaa taas mut takas iloisemmaksi ja turhia ne jutut sitten loppujen lopuks olikin. Tuntuu tällä hetkellä vaan siltä, että epäonnistuu ihan kaikessa mitä aloittaakaan tai yrittää saattaa loppuun.

Anyway, poikaystävä lähti tänään opiskelijaristeilylle jolle mä en tällä kertaa halunnut (tai pystynyt) lähtemään mukaan, niin Emi ja Marna tulevat tänne seuraksi tänään. Luvassa leffailua ja hyvää ruokaa, iltaa odotellessa!


Instagram - Hemppe              Twitter - Hemppee             Snapchat - Hemppe             Pinterest - Hemppe

You May Also Like

2 comments

  1. Voi miten ihania kuvia! <3 Nyt, kun katsoo ulos ikkunasta, tuota värikästä vuodenaikaa tulee niiiin ikävä. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Noora! ♥ Jep, ikävän harmaalta näyttää ja on kyllä ikävä tätä väriloistoa. Mutta toivon mukaan saataisiin lunta hieman piristämään!

      Poista