Phone pics

by - 0.04

Joulukuu tulikin taas aika ryminällä, tuntuu etten edes päässyt vielä marraskuuhunkaan sisälle. Kuitenkaan mulla ei jokseenkaan oo mikään joulufiilis, mut katsotaan jos se sunnuntaina vaikka tulis uudemman kerran Helsinkiin mennessä. :D Mun joulukuukaan ei ihan alkanut suunnitelmien mukaan, sillä olen ollut kipeänä jo reilut kaks viikkoa. Sitkeä sissi tää flunssa... Piti aloittaa työtkin tossa torstaina, mutta tosiaan eipä siitä mitään tuu puolkuntoisena. Joten maanantaina uus yritys!

Kuitenkin, tässä tulis muutamat puhelinräpsyt mitä on tullut otettua marraskuussa ja tässä tän kuun alussa. Outoa ajatella, että jouluun on enää niin vähän aikaa. Thank god mulla on kuitenkin kaikkien (miinus yhden) lahjat hankittuna, joten mulla ei oo stressiä siitä! Enpä mä muutenkaan niitä ehtis millään hakea tässä kuussa, kun suurimman osan ajasta tuun viettämään töissä. :D Mutta nyt niihin kuviin!


Hihih vihdoin ja viimein se on mun: pinkki parkkikiekko. Niin supersuloinen! Ei se kyllä auton värimaailman kanssa ihan mee yks yhteen, mutta väliäkös tuolla! :D


Lemppari Snapchat-filtteri.


Pieni lahja yhdestä kivasta käynnistä. Tuon jälkeen oli oikeesti todella ihana fiilis, en muista koska viimeks olisin kävellyt kaupasta ulos niin suuri hymy huulillani. Silloin vielä satoi, mutta ei sekään haitannut mua!


I'm in chocolate heaven! Lindtin ystävämyynnit tulivat Helsinkiin, ja ne ovat vielä tämän viikon loppuun siinä Porkkalankadulla. Kannattaa tosiaan käydä visiitillä, tuolla oli vaikka ja mitä kivaa! Lisäks tietty maistiaisia. :P


Käytiin tää pätkä katsomassa viime sunnuntaina. Ihan kiva leffa oli. :D


Mun Cyber Monday-ostos: uus objektiivi. En oo ehtinyt tätä vielä sen kummemmin testailemaan, mutta pikaisella ensikokeilulla tuntuu todella hyvältä! Pakko päästä hiukan testailemaan, jonkun pitää vaan suostua mun malliksi. :D

Viikonloppuna pitäis taas hiukan sosialisoitua, mutta ehkäpä täältä sohvan ja sängyn pohjalta pitäis ruveta nousemaan ylöskin! Opparin julkaisuseminaari häämöttää myös edessäpäin, jonka jälkeen voin tehdä vielä loppusilaukset ja sen jälkeen hengittää vapaammin. Ehkä tää suurin stressi lähtee sitten sen jälkeen, who knows.

Instagram - Hemppe              Twitter - Hemppee             Snapchat - Hemppe             Pinterest - Hemppe

You May Also Like

2 comments