What makes me happy right now?

by - 23.11

Koska viime aikoina iloisuus on ollut kadonneena, ajattelin kokeilla jos tämän avulla löytäisin sen taas uudelleen! Kuvina toimivat randomit otokset tältä vuodelta.

♥ Mun ihanat fleecepökät. Löysin nää uudelleen, ja rakastuin taas palavasti. Voisin hengailla näissä pelkästään päivät pitkät!

♥ Mun kamera. Oon taitanut taas rakastua valokuvaamiseen uudelleen ton uuden kameran ja objektiivin ansiosta. Pakko päästä vielä tässä joku päivä tuonne ulos kuvailemaan tuohon pakkassäähän!


♥ Tunnelmaa luovat jouluvalot. Ihan parasta, melkein jo se joulufiilis saavutettu näiden ansiosta!

♥ Puhtaat lakanat. Tuolla ne odottelee, että hyppäisin jo sänkyyn. Ehkäpä tämän postauksen jälkeen. Mut oikeesti, voiko olla mitään parempaa kuin vastavaihdetut, puhtaat lakanat?

♥ Joulukorttien saapuminen postissa. Sain ekat jo tänään, ihanaa että jotkut vielä muistaa tuolleen postitse! Sukulaiset ainakin. :D


♥ Doge-tyyny. Ihan mahtava joululahja, ja on niiiiin superpehmee. Mä yleensä aina tässä sohvalla köllin se tyyny kainalossa ja katon esimerkiks Netflixiä. #bae

♥ Lenkkeily. Oon yrittänyt tässä jo useaan otteeseen elvyyttää tuota kesällä kunnolla vauhdissa ollutta lenkkeilyä. Ihanaa talssia raikkaassa ulkoilmassa!

♥ Glögi. Tässä joulun alla voisin juoda pelkästään sitä, ja ehdottomasti kattilassa lämmitettyä versiota! Hyi mikroversiot. Parasta on se, että oon saanut poikaystävänkin tähän koukkuun, ja koko joulukuun ajan meidän jääkaapista on löytynyt ainakin yks glögipurkki/-pullo.

♥ Ihmiset mun ympärillä. Kiitos tuestanne!


Instagram - Hemppe              Twitter - Hemppee             Snapchat - Hemppe             Pinterest - Hemppe

♥ My fleece trousers.
♥ My camera and new objective.
♥ Christmas lights.
♥ Clean sheets.
♥ Christmas cards.
♥ Doge-pillow.
♥ Jogging.
♥ Mulled wine.
♥ People around me.

You May Also Like

2 comments

  1. Joulukortit on niiiin parasta- niitä on ihana saada ja ihana askarrella! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä totta, ihanaa kun joku muistaa vielä perinteisesti postitse! ♥

      Poista