Past days

by - 21.38

Viime aikoina olen...


... muistellut mennyttä opiskeluaikaa. Oli se vaan jollain tasolla suht helppoa, ja mikä upee jengi meillä olikaan. Palo opiskelua kohtaan ei ole sammunut, ja tässä käydäänkin nyt läpi erilaisia potentiaalisia vaihtoehtoja sen suhteen. Elämme jännittäviä aikoja!


... pelannut PS2:sta pitkästä aikaa. Ja Simssiä olen suurimmaksi osaksi pelannut. :D Tietty lisäks oli Spyroa ja Crashia kokeiltava, kuin myös The Urbzia. Ah, nostalgista. Poikaystävä hämmentyi, kuinka hyvä olinkaan pelaamaan. Voitin sen vielä autopelissä!


... ihastellut näitä upeita auringonlaskuja. Meidän partsi vaan sattumoisin on vähän huonoon suuntaan, mut onneks tosta pihaltakin saa nappastua aikamoisen hyviä kuvia tästä. Irl tää oli kyllä upeempi!


... käynyt kaveriporukalla trampoliinipuistossa Helsingin Rushissa. Ihan mielettömän siistiä! Vaikka tosin heti ekan vartin jälkeen olin jo aivan puhki, onneks otettiin vaan se tunnin pomppuaika. :D Mut kyllä lähtisin uudestaankin, sen verran hauskaa meillä oli! Muistona jäi upeet neonoranssit jarrusukat.


 ... löytänyt ehkä parhaimman kuvatekstin, joka kuvastaa meikäläistä ihan tajuttoman hyvin. :D Muistan edelleen kun kaveri joskus tokaisi, että oon niin sarkastinen ihminen ettei sekään oikein tiennyt puhunko mä totta vai en. Good to be sarcastic!


... kokeillut snäpin filttereillä, kuinka mulle sopis tällainen Evelina-look tai nallekarhu. Toi nallekarhu oli kyl oikeesti aika suloinen.


... viettänyt viikonlopun Turussapäin. Oli suht rentouttava viikonloppu, kun näin Hannaa ja porukoita pelkästään. Ja pääsin pitkästä aikaa saunaan, ja vielä kahdesti! Sellainen chilli vklp teki kyllä hyvää, kun siitä sitten lähdettiinkin suoraan työelämään!


... käynyt Janakkalassa tervetulotilaisuudessa. Guess where I'm again? (Ei oo vaikee varmaan arvata kuvasta. :D)


... valmistunut. Mustaa valkoisella, kun todistus tippu postiluukusta. Aika mahtava fiilis, vaikkakin jollain tasolla tää jätti aika ison aukon mun elämääni. Mitä mä nyt kirjoittelen? Mitä mä nyt luen? Aika tyhjä olo. :D


... visitoinut Kilroyn toimistolla taas kerran. Mun matkakuume hipoo jotain tuhatta aina, kun tuonne eksyn heidän tapahtumiinsa. Tällä kertaa oli aiheena opinnot Aasiassa ja Australiassa. Ja mä ihan oikeasti harkitsen edelleen tuota! :D


... pitänyt elämäni ekaa kertaa oikeeta asetta kädessä. Ei huolta, se oli vaan käsiase. Ja ei huolta, ihan valvovan silmän alla. Käytiin tosiaan lunastamassa mun antama joululahja vihdoin ja viimein, jasiis pakko myöntää että mua kyllä vähän pelottikin! Varsinkin se vika ase, joka oikeesti potki niin paljon, että piti pitää ihan voimalla kiinni. Ja tota, kyllähän mä tohon tauluunkin osuin... Nyt voin tämänkin sitten ottaa pois bucket listiltä. :D


... ollut bailaamassa haalaribileissä. Raflarumba oli taannoin, ja me lähdettiin Hannan kanssa pitkästä aikaa vähän rilluttelemaan. Jep, vaikka oonkin valmistunut (eipä se sitä rajoita mitenkään, mut moni ihmetteli illan aikana tätä). Ihan paras ilta ikinä. En oikeesti muista, koska viimeks mulla on ollut noin hauskaa ryyppyreissulla. Tultiin vielä vikalla bussilla kotiin, vaikka "ollaan vaan ihan vaiks 23 asti". Likat puol kolme himassa. :D


... pohtinut omaa elämääni. Se saattaa näkyä myös täällä blogissa, kun olen postannut lähestulkoon pelkästään pohtivia tekstejä. Olen jollain tavalla jossain sellaisessa tilanteessa, kun alan oivaltamaan erilaisia tärkeitä asioita omaan elämääni liittyen, joka automaattisesti heijastuu myös tänne blogin puolelle. Jotenkin mieli on avautunut ihan uudella tavalla, kun on alkanut tajuamaan ihan oikeasti erilaisia asioita. Toivon mukaan ootte tykänneet myös niistä postauksista!

Instagram - Hemppe              Twitter - Hemppee             Snapchat - Hemppe             Pinterest - Hemppe

Last days I've...
... memorised my time as a student.
... played PS2.
... enjoyed those sunsets.
... went to trampoline park with my friends (awesome!!).
... found the best quote which suits 100% for me. :D
... played with Snapchat.
... been in Turku to see my family and Hanna. And Eetu, meow.
... working.
... graduated. But what I'm supposed to do now?! Feeling so empty.
... went to hear about studying in Asia and Australia in the office of Kilroy Travels.
... hold a gun for the first time.
... partied.
... wondering about my life, which has shown also here in my blog.

You May Also Like

0 comments