New shoes

by - 12.45


Pari viikkoa sitten hurjistuin ja tilasin peräti kahdet uudet kengät Vamoskaupasta! Vanhat mustat lenkkarit menivät rikki (Primark-laatu kesti puoltoista vuotta), joten mulla oli mustien lenkkarien mentävä aukko mun kenkäkokoelmassa. Näissä on memory foam-pohja, joka tuntuu erittäin hyvältä jokaisella askeleella. Multa ei myöskään löytynyt nilkkureita ilman korkoa (enkä hirveesti korollisia nilkkureita käytä), joten päätin nämä toisetkin hyvässä alennuksessa olleet nilkkurit tilata. Tykkään! Lenkkareita olenkin jo ehtinyt käyttämään, mutta nilkkureita tulen käyttämään viimeistään ens kuun puolella.

Pakko kyllä kehua tätä Vamoskauppaa: tilaus tulee parissa päivässä ja mulla ainakin jokaikinen kenkä mitä oon tilannut on ollut erittäin positiivinen yllätys. Ja helppo tilata vieläpä! Oon tosi skeptinen tilailemaan yleensäkin nettikaupoista mitään, mutta tätä voin suositella lämmöllä. :)

Mitä mieltä ootte mun kengistä? 

Instagram - Hemppe              Twitter - Hemppee             Snapchat - Hemppe             Pinterest - Hemppe

Couple of weeks ago I ordered two shoes from Vamoskauppa. These sneakers are adorable and soooo comfortable with memory foam bottom. I haven't tried yet those ankle boots, but next month I will for sure. I really like Vamoskauppa: easy to order, your order comes in two days and every shoe that I have ordered has been excellent!

You May Also Like

2 comments

  1. Nuo nilkkurit ovat ihanat! Vamos on kyllä hyvä kauppa ja siellä on kivan erilainen valikoima kuin esim. K-kengässä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne ovat superkivat! Totta, Vamoksesta on tullut heittämällä yks mun lempparikaupoista. :)

      Poista