5 x note to self

by - 21.25



1. Älä nuku ikkuna auki. Mulla on tällä hetkellä sellanen kaktus taas kurkussa, ettei mitään rajaa. Aina, kun oon nukkunu ikkuna apposen auki, näin käy, oli sitten millanen ilma tahansa... Toivon mukaan jää sellaiseksi kaktukseksi vain! Tai sit on allergiat puskenu yhtäkkiä rajusti päälle...

2. Varaa se kirppispöytä, HETI!! Mä lupaan, että viimeistään juhannuksen jälkeen tempasen itteni tuonne kirpparille ja käyn sen pöydän sieltä varaamassa. Mulla on jo kaks Ikea-kassillista tavaraa oottamassa uusia omistajia...

3. Ole spontaanimpi. Varsinkin näin kesäisin on ihan eri fiiliksissä, ja tekee asioita spontaanimmalla otteella. Mun kesän bucket listilta löytyy ties minkälaisia juttuja, joita vois hyvin tehdä spontaanin rennosti. Yhden pääsin toteuttamaan jo eilen, kun pätkäisin hiukseni. Kuvia tulossa!



4. Älä välitä niin paljon siitä säästä. Vaikka satais kissoja ja koiria taivaalta, ei sen tarvitse masentaa. Silloin on e-rit-täin jees jäädä sisätiloihin katsomaan Netflixiä tai kuunnella lasitetulla partsilla sateen ropinaa ja nauttia siitä ihanasta sateen tuoksusta.

5. Raivaa tilaa kalenterista myös ystäville. Tänä kesänä haluaisin tehdä ja olla niin täälläpäin asuvien kuin Turussakin asuvien kavereiden kanssa. Tehdä entistä enemmän niitä kivoja juttuja yhdessä. Ei pelkästään niitä kotihengailuja jonkun luona, vaan tehdä jotakin kivaa. Turusta jo tiedänkin muutamia juttuja, joita ois kiva tehdä.

Instagram - Hemppe              Twitter - Hemppee             Snapchat - Hemppe             Pinterest - Hemppe

1. Do not sleep window open. Sore throat is not a good thing... 

2. Book a flea market table, NOW!! I promise, that after Midsummer I'll book that table. It has been in my to do-list for soooo long, and I have two Ikea bags waiting for new owners.

3. Be more spontaneous. I have a lot of things in my summer bucket list that are great to do in a spontaneous way.

4. Don't care about the weather. If it rains, it's a great chance to watch Netflix with no regrets.

5. Remember to see friends, too. This summer I'd like to do stuff and be with my friends from here and Turku. Do more of those nice things, not just hanging out in apartment. 

You May Also Like

2 comments

  1. Mulla on nyt parina viileänä yönä jäänyt kans ikkuna auki ja olen herännyt kurkkukivussa. Vielä ei onneksi ole flunssa puskenut päälle ja jatkossa ikkuna pysyy kylminä öinä kyllä kiinni! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä petollista, ja aattelee heti että oonko mä nyt kipeä. Onneksi täälläkin on vältytty flunssalta! :D

      Poista