Do more of...

by - 23.07


Ei puhelinta - Mä oon tahtomattani ja samalla ihan tietoisesti alkanut vähentämään luurissa roikkumista. Otin ennen joulua kaikki some-ilmoitukset pois käytöstä, ja sen jälkeen en oo ollut luurissa kiinni niin usein. Mua vaan ärsytti huomata, että olin _koko ajan_ näpräämässä sitä. Vaikken ees tehnyt mitään muuta kuin selannut Twitteriä tai Instagramia. Eli turhaa. :D

Käyttää värikkäämpiä vaatteita - Siivosin mun vaatekaappia yks päivä kirppistä varten, ja tein aikamoisen huomion: multa löytyy suurimmaks osaks pelkästään mustia vaatekappaleita. Onhan ne pitkäikäisiä ja niillä on enemmän käyttöä, mutta kyllä mä nyt varsinkin kesäksi haluaisin jotain pikkasen värikkäämpää ylle. Kuvissa näkyvä toppi oli mun ensiaskel kohti tätä tavoitetta!



Hemmottelua itselle - Oon huono yleensäkään hemmottelemaan itseäni mitenkään erityisesti, kun tulee jollain tavalla turha olo. Esimerkiks oon tasan kerran käynyt kasvohoidossa, ja kolmesti hieronnassa (luulis kertoja olevan enemmän, kun äiti on fysioterapeutti, mutta ei :D). Ehdottomasti lisää hemmotteluhoitoja, mä rakastan niitä!

Päästä eroon kateudesta - Mä myönnän, että oon tullut huuiiiiman ison loikan eteenpäin tässä asiassa esimerkiks jos vertaa meikäläistä kolme vuotta sitten. Silti huomaan usein, että kadehdin toisissa ihmisissä joitakin asioita, jotkut jopa kovin turhia. Ja se tässäkin postauksessa mainittu toisiin vertaaminen on edelleen se isoin asia, johon mun pitää saada muutosta. Pienin askelin!


Tehdä ja uskaltaa enemmän - Liian usein se rohkeus ei riitä, eikä sitten uskallakaan tehdä joitakin asioita sen vuoksi, kun pohtii liikaa sitä asiaa. Nyt otetaan itseämme niskasta kiinni, ja aletaan toteuttaa niitä haaveita ja unelmia ja niitä asioita, joita ei mukamas uskalla tehdä! Lisää spontaaniutta ja yolottelua peliin.

Instagram - Hemppe              Twitter - Hemppee             Snapchat - Hemppe             Pinterest - Hemppe

No phone - I don't use my phone that much anymore. In December I shut down all my notifications and haven't use phone much since then. I started to get annoyed about how much I used my phone pointlessly. So that's why. :D

Use more colourful outfits - I cleaned my wardrobe and noticed that I have only black clothes! Now I'm searching some colourful shirts to use this summer.

Pampering myself - Damn, I don't even remember when I got massage (even thought my mother is a physiotherapist) or did something nice to myself. I'm not good at pampering myself, because I feel pointless to do that. But why? :D

Get rid of jealousy - I admit that I've come far from that 2014 Henna who got jealous about everything. Still I notice that I envy people about so pointless things. And compare myself to others wayyy too much. Baby steps!

Do and dare more - Too often there's not enough courage and I give up things then. I overthink situations. Now I start to fulfill my dreams and do those things I don't dare to do. More spontaneous and yolo in my life.

You May Also Like

0 comments