New clothes !

19.2.13

Jeij mulle tuli mun paketit postissa !! Ne postinaiset varmaa rupee ihmettelee ku koko ajan vierailen siellä toimistolla hakemassa uuden paketin... :D Paljon uusia vaatteita taas, ja yks potentiaalinen valmistujaismekko. Harmi vaan että se mieluisin vaihtoehto noista mekkosista oli mun päällä melko tönkkö ja ruma... No mutta tässä nää ehdotukset Nellyn sivuilta napattuina ja mallien päällä kuvattuna:




Potentiaalisin oli tuo keskimmäinen, se näytti tosi kivalta ja varmasti tulis käyttöä valmistujaistenki jälkeen. Viimisin olis ollu kiva, mutta näytti ihan hirveeltä mun päälläni. Eka oli vähä randomostos muutenki.. :D




Hieno tyyli hermans... :DD

Tolta tuo näyttää mun päälläni sitten, tosi hyvä kuvien laatu mun kamerassa tosissaan... :D (enempi sinisempiki tuo mekko !!) Mut tykkään hirveesti tosta, vaikka vähän hintava onkin. Mut toimituskulut oli ilmaset jos jotai positiivista pitää keksiä !! Mut en tiedä otanko ton vai heivaanko, tuleehan tietty keväämmällä kauppoihin jotain kivoja valmistujaismekkoja... Kriisii pukkaa. :D

Kävin tänään varaamassa ajan kampaajalle, pääsen oikein värinpesuun että näistä saatais jonkinlaisesti edes hiukan vaaleet hiukset ! Eikä tarvii onneks ku kerran käydä siellä, tosin rahaa tietty tulee uppoo taas pikkasen mut valmistujaisten takia sitä pitää olla kauniina ! :)

Tämmöset tuli H&M:n paketista otettua, toi on turkoosimpi paita ku kuvassa ja toi valkoinen on niiiiiin kiva paita !!

Kaikki Cosmopolitanit siinä siististi laatikossa, innostuin siivoomaan hehheh.. :D

Olin eilen työhaastattelussa, siivousduunii olis tarjolla mut saas nähdä miten käy ! Plus kesäks jos sais yhden tosi jännän työn ni olisin onneni kukkuloilla, jo siitä jos pääsisin sinne haastatteluun !! Maaliskuuta odotellessa siis. :)

kuvat: Nelly.com & omaottamat

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland