Teinitiistai

26.2.13

Hejpådej !

Nyt on jo tiistai, ja viikonloppuun enää kolme päivää ! Kolme päivää kestettävä vielä töissä. Työharjoittelua jäljellä enää niin vähän ettei mitään järkeä, kolme viikkoa. Kolmen viikon päästä alkaa mun piiiiitkä pääsiäislomani, jota oon tässä oottanu ku kuuta nousevaa. Ja hämmentävää, kun tänään toimistomme korvauspäällikkö kysyy kuinka monta viikkoa mulla on enää työharjottelua jäljellä ja kuinka monta viikkoa olen jo ollut enkä osannu ees sanoa, "sä oot ollu täällä kyllä jo todella pitkään, tai ainakin tuntuu siltä !" Kai se sitten kohteliaisuus oli. :D

Eilen olimme parhaan ystävättäreni kanssa kaupoilla, ihan tosisuperkiva päivä ja toivon mukaan tulee lisää samanmoisia pian ! :) Vaikka kyllä Myllyssä ikäväkseni näin pari ikävää henkilöä, joita en olis halunnut nähdä enää ikinä... Onneks tää ystävätär sai mulle muuta ajateltavaa ettei tarvinnut näitä enää vatvoa ! :) (kiitos paljon ♥). Ja tulihan siinä muisteltua vanhojakin aikoja, voi vitsi kun pääsis ajassa taaksepäin ja sais kokea ne kaikki hurjat ajat uudestaan. Vaikka koko lukioaika näin aluks. :D

Ostin Ikeasta semmosen lilan torkkuhuovan (?), H&M:stä löysin tuon neuleen ja mukaan tarttu kans kasvonaamio sekä teepusseja.

Vessateinipeilejä, because sulla ei oo muutakaan tekemistä töissä... :D

Tää on kyllä himasta !
Kiva juurikasvu hermanni.... :s
Tänään piti mennä lenkille, mutta neiti nimeltään rakas serkkuni feidas meikäläisen ni en sitten enää viittiny tonne pimeeseen lähtee yksin tarpomaan... Ehkä sit viikonloppuna uudestaan !

Ja nyt kattomaan Iholla ja siitä sitten nukkumaan, että huomenna jaksaa työskennellä ja mennä salilla käymään vetääs taas pitkästä aikaa treenii ! :)

P.s. Mä en oikeesti tajuu mitä ihmettä täs Suomen surkein kuski- ohjelmas tapahtuu... Ei voi olla noin paskoja ajajia, C'MON !!! Myötähäpeä on suuri osaa kohtaan, huhhuh...

P.p.s. ei enää montaa päivää kun näen CH-CH-CHEEKIN Himoksella ! Plus Haloo Helsinki! 

kuvat: omaottamia

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland