...

21.3.13

Mä en tiedä miks, mutta tää päivä on ollu aivan suoraan sanottuna perseestä. Aloin miettimään kaikenlaisia juttuja. Sitten aloin ihan tosissaan vihaamaan itteäni, ja mietin kaikkia inhottavia/ärsyttäviä piirteitä ittessäni. Niitä tuli sitten litanja mun päähäni, ja aloin oikeesti miettimään, että olispa sitä omassa sängyssä peiton alla häpeemässä itteään niin, ettei kenenkään tarttis nähdä mua.


Oon ihan helvetin laiska ja saamaton ihminen. Mitä mä tuollakin oon tehny kaiken aikaa, vittu en mitään. Miksi ? Koska oon niin laiska. Jotkut päivät on ollu työntäyteisiä, mutta toisinaan en oo jaksanu edes yrittää. Nimenomaan. Jaksanu. Voi helvetti....

Häpeen itteäni välillä. Ihmettelen suuresti, miten kukaan jaksaa tai edes kestää olla mun seurassa. Oon ihan helvetin ujo, ja se rajottaa niiin paljon mun tekemisiäni, kun en kehtaa tehä jotain. Mua ärsyttää niin paljon, kun en mä pääse siitä luonteenpiirteestä koskaan eroon. Sen takia en oo välillä ees jaksanu yrittää mitään. Koska kaikki kuitenkin päätyis siihen, että mun ujous tulee tielle. On muuten tullu monen asian tielle. Monelle ihmiselle olisin halunnu mennä juttelee ihan randomisti, mutta ei ni ei. Helvetti ei sitte.

Oon aina ajatellu, et oon kaunis tyttö, mut tänään en todellakaan näyttäny siltä. Finnit vaa kukkii naamassa ja aloin vihaamaan mun nenää pitkään peilistä katsoessani itteäni. Ala- yläasteella kaikki olis halunnu vaihtaa omansa siihen, mutta en näe syytä minkä ihmeen takia.

Tunnen itteni ihan hirveen yksinäiseksi. Vaikka olis miljoona ihmistä ympärillä. Koska oon menettäny sen, ketä rakastan yli kaiken. Vittu edelleen. Kaikilla muilla on joku, jota ne pussaa ja halaa ku tykkää. Ja hengailee. Mielummin ku mun. No kai nyt, viitaten tuohon kolmanteen kappaleeseen... Oon vaan niin yksin. Ja yks jumalauta suuttuu mulle ku sanoin etten tiedä mitä 1.6. tapahtuu mun elämässäni. Muutaki ku valmistun. Kiitti moi vaan sitte nii.

Ja miks kirjotan näitä tänne ? Koska mihin muuallekaan voisin purkaa tätä kiukkua. Tää on terapeuttista kirjottaa nää johonki, ihan oikeasti.


Angstipäivä you might say.

Jos jotain positiivista pitäis täst päiväst sanoo, ni se, että tiedän vihdoin ja viimein opiskelupaikkajärjestyksen ja se, että mun loma alko. That's it, helvetin hyvin mullaki taas menee nii...

Meen nukkuu, mo.

kuvat: tumblr.com

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland