Jännitystä ilmassa !

13.3.13


Iiks ! Tää viikko on menny jotenkin ihan sumussa, ton Himoksen reissun jälkeen oon ollu aivan naatti. :D Töissäkin oon vaan painanu niska limassa töitä ja tehny parhaimmillaan neljää eri tehtävää samaan aikaan, toivon mukaan se vaikuttaa positiivisesti mun numeroihin. Jotka tuun saamaan perjantaina, A-PU-A ! Ihan hirvee stressi siitä, mitä tuun saamaan. Koska tää opettaja, joka tulee työpaikalle, ei erityisemmin musta tykkää... Ja jos se sanoo että mun pitää suorittaa kirjanpidon näyttö koulussa ni mä huudan sille, ja kovaa. Siin vaihees mul ei oo mitään mahiksia saada enää ees kakkosta...... Mut tää nähdään sitten perjantaina, toivon parasta (kakkosta) pelkään pahinta (hylättyä).

Huomenna olis tarkotus mennä työhaastatteluun, ja sekin vähän jännittää mua. Yks kaverini oli käyny tuossa samassa haastattelussa viime vuonna ja kertonu, että oli ryhmähaastatteluna tehty. Oon niiiiin huono tollasissa ryhmähaastatteluissa, että mua pelottaa jo senkin takia. :D Hymyilen kauniisti ja räpsytän silmiäni ni eiköhän se mieshaastattelija (hope so) lämpee...

Lisäks mulla on ihan hirveen kauhee stressi siitäkin, mihin kouluihin aion hakea. Tai siis koulut on valittuna mut järjestyksestä ei tietoakaan. Olishan se kiva muuttaa vähän pois täältä Turusta, mutta en sitten tiiä.... Lisää tekstiä tuosta aiheesta tulossa tuonnempana, ihan varmasti !!

Tää oli tämmönen tynkä teksti, mut yhden (ja ainoan kenties??) lukijan toiveena oli uus blogiteksti. :D Himoksen tunnelmat tulee viikonloppuna kun on enemmän aikaa kirjotella ja kuvia jaettavana. Mut sanottakoon, että mahtava reissu takanapäin. ;)

p.s. Opinnäytetyö ALOTETTU !!

Joskus ihmettelen mun huimia kokkaustaitojani.... Tässä tulossa siis pastaa. :D
Naamaa !!!
Ainut onnistunu kuva tolta illalta (ellei videota oteta lukuun... :DDDDDD), pientä sneak peekiä Himos-postaukseen. ;)

Kuvat omaottamia & weheartit

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland