Laiskuus iskee, iik !

27.3.13

Kesä tule jo pian !

Ulkona on ihan mielettömän ihana ilma ja mitä tekee meikäläinen ? Makoilee sohvalla ja lukee miljoonaa eri blogipäivitystä eri blogeilta. Kyllä tässä vaiheessa miettii miksi aloin niin montaa blogia seuraamaan (damn you työharjoittelun luppotunnit), mut onpahan lukemista ! :D

Miettisin just porukoilla, kuinka vaikeeta on oikeesti lähteä lenkille. Tai ainaki mun on ihan yltiövaikeeta lähtee. En edes tiedä miksi, kuitenkin puhutaan maailman helpoimmasta urheilutavasta, jossa pääsis hetkeks raittiiseen ilmaan. Mulle vaan on helpompi lähteä salille, jossa rääkkään itteäni sen 45-60 min/kerta. Näin kevään tullen yleensä oon myös lenkkeilly, mutta nyt jotenkin se vaan on jääny. Onko musta siis tullu jotenkin laiska ? Tosin oon aina ollu laiska, mutta laiskempi ? (Kiva sana... :D)

Kai sitä tosiaan vois mennä tonne ulkoilemaan joku kerta, mut jotenkin porukoilla se käy helpommin. Oon tottunu siihen maalaismaisemaan ja siihen, ettei kukaan tuu sua vastaan vaikka olisit kuinka päiväsaikaan liikkeellä, ja jos joku tulee vastaan, niin se tulee autolla eikä kävellen/pyörällä/millä tahansa muulla. Kai se oma rauha ja omat ajatukset saa mut lähtemään, eikä oo ketään kattelemassa sua. Kyllä mä vielä täällä kaupungissakin tuun vetämään lenkkitossut jalkaani ja reippailemaan, mutta ehkä en vielä. Katsotaan keväämmällä, kun ilmat tästä lämpenevät entisestään... :)

Ja mikäs sen parempaa (pahempaa ?) kuin postiluukusta ilmestynyt uusin Cosmopolitan, ei tää tyttö kyllä tänään lähe mihinkään lenkille ! Salille meen käymään, mutta sen jälkeen kiireen vilkkaan himaan viinilasillisen (vaihtoehtoisesti myös mehua mut who knows what happens) ääreen kattomaan Salkkareita ! (Voiks joku muuten kertoo oonko menny tilaamaan ton lehden jossain vaiheessa ?? Itse en muista kyseistä tapahtumaa, ilmeisesti on ollut joku naistenpäivän tarjous, johon oon parin viinilasillisen jälkeen langennu... :D)

Ei muuten ollu riemulla rajaa ku tää pomppas pääsiäismunasta !!! :D Mun ikioma Patrick.
Kategoriassamme "syönterveellisestikylläihanvarmasti".
Unohdin (!!!) et tääki oli tullu mulle ajat sitten ! Eilen vasta innostuin kattelemaan. Hups.

Ja sitten näin loppuun tän päivän kuulumiset. Olin sitten yötä porukoilla, koska pääsin (lue: jouduin) kuskailemaan mun veljeä ympäri ja ämpäri, ekaks Maskusta Raisioon ja sitten poliisilaitokselle, jonka jälkeen sitten hain meille ruuat Heseltä (koska oon ylireilu sisko enkä jaksanu alkaa vääntää mitään kotona, kyllä veli tykkää ! Tosin hänen kuponkeja käytettiin ja äidin lounasseteliä mut so what. :D) Ja tästä siis matka jatkuu salillepäin piakkoin, ja loma on pian loppu nyyh. Onneks tiistainki saa vielä levätä, gotta love our new lukkari. :) (Nautitaan siitä nyt sitten ne huimat kaksi viikkoa, jonka jälkeen alkaa taas rääkki...)

P.s. Illemmalla saatan innostua postailemaan lisää, let's see ! ;)

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland