"Maybe everything's different now"

6.3.13


Ke-ke-ke-keskiviikko ! Mulle tuli tänään töissä ihan tajuttoman huono olo, iski kuin salama kirkkaalta taivaalta. En pystynyt lounastakaan kunnolla syömään. Toivon vaan, ettei tää oo mikään vakava mahapöpö, oon nyt vetäny kaikkii näit "mun" lääkkeit ni toivon mukaan lähtee pois perjantaiks. :D Meen vaikka maha  kuralla kattoo Cheekii Himokselle, ihan sama !

Tän päivän salitreeni jäi välistä, onneks sentään maanantaina ehdin käydä tekemässä kunnon treenin ni ei sinänsä harmita tää keskiviikon väliinjääminen. Ens viikolla sit taas ahkeraa treenausta. :)

Kurkistuskuva salilta.
Mä sain eilen kivan ja yllätyksellisen soiton: Lidlistä soitti joku Janne (?) ja sano haluavansa mut työhaastatteluun ens viikon torstaina. Fiilis oli mahtava, sillä siitä parin viikon takaisesta siivoustyöstä ei ole tullut mitään tietoa. Tuskin tuleekaan, tuskin pääsin sinne ku ei ilmotella. :D Mutta katsotaan siis tuleeko musta Lidlin uusi työntekijä !

Tästä tuli tylsä postaus, mut eipä mulla erikoisia ollu. Ärsyttää vaan ku näin lähellä jotain kivaa tapahtumaa tapahtuu tämmösiä takapakkeja... Mut seuraavan kerran varmaan postailen ens viikon puolella, silloin tunnelmat Himoksen reissulta ja varmaan tota kouluahdistusta, argh en tiedä vieläkään minne haen !!! Onneks tota hakua on vielä jäljellä... :D

Nyt Greyn Anatomian ja Iholla-sarjan pariin !

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland