And that's who I am

4.4.13

Lueskelin blogitekstejä tässä taas, ja huomasin tämmösen haasteen, jonka Silja oli laittanu kaikille lukijoille, jotka blogia kirjoittelevat. Ja hei, pakkohan tähän haasteeseen on tarttua !

Tehtävänäni on siis kertoa itsestäni 11 faktaa, sekä vastata Siljan keksimiin kysymyksiin. Noihin faktoihin löysin vähän kuviakin kertomaan lisää musta, joten tulee kyllä enemmän ku ykstoista faktaa, mut so what. :D

Ekaks tässä nää Siljan keksimät kysymykset:

1. Tumma vai vaalea tukka, miksi?
- Tumma, koska vaaleet ei vaan kauheen hyvin mulle sovi, tai en ite ainakaa vois kuvitella itteäni minään blondina. :D Toisaalta en oo koskaan kokeillu, mut pitäydytään tässä tummahkossa kuontalossa.

2. Mikä on lempi trendisi keväälle 2013? 
- En tiedä mitä on nyt muodissa, mut mä tykkään nahkatakeista !! Ja tennareista, niistä mun kevätlook on tehty. :)

3. Mikä on unelmiesi lomakohde?
- Joku lämmin paikka, mut oon aina myös halunnu käydä Lontoossa. Meksikoki on houkutellu tosi paljon, apua ei tämmösii kysymyksii saa olla ku tulee iha hirvee matkakuume. :D

4. Mitä odotat eniten tulevalta kesältä?
- Jaa-a, työntäyteinen tulee olemaan... :D Mut auringonottoa ja ystäviä näin tärkeimmät mainitakseni ! :)


5. Pukeudutko mielummin pastelliväreihin vain neonväreihin?
- Pastellivärit on mun makuun mielellään noista kahdesta.

6. Tykkäätkö valvoa myöhään ja nukkua pitkään, vai oletko aamuvirkku?
- Riippuu päivästä, tänään on semmonen päivä että en kauheen pitkään valvo. Kiitos koulu univeloista. :D Viikonloppuisin tulee valvottua.

7. Redbull vai battery?
- Battery maistuu mun mielest paremmalta !


8. Oletko enemmän housu- vai hameihminen?
- Eipä mulla hirveesti hameita löydy, elikkä housuihmisiä ollaan. :D Tosin aina kun juhlitaan kesäisin/sit ku on lämmin/muuten vaan ni mulla kyllä on hame päällä.

9. Ottaisitko mielummin Louis Vuittonin laukun vai Christian Louboutinin kengät?
- Aaaaaaaaaa, tää on paha ! Voiks valita molemmat ? :D Mut tän hetken fiilisten mukaan ottaisin tuon laukun, piirun verran menee edelle !

10. iPhone vai joku muu?
- Mulla on ollu aina joku Nokian luuri, yläasteella hetken aikaa oli Samsung, kunnes sen hajotin. :D Mut iPhones ei mitää vikaa, ite en osais semmosta käyttää tosin. Seuraava luuri on varmaan Samsung, pitää saada joku iskunkestävä luuri kun sitä tulee heiteltyä vähä mihi sattuu aina... Ja siis vahingossa. :D

11. Lempi hajuvesi?
- Beyoncé Midnight Heat, iha loistava baarituoksu. :) Käytän Puman Yellowia arkena. Meiän peilikaappi on iha täynnä kaikkii hajuvesii koska niit vaan aina tarttuu mukaan joka paikast, hups. :D



11 Faktaa minusta 

1. Oon hullaantunu ruoanlaittoon ! Mä en tiiä mistä tää outo vimma on peräisin, mut nyt oon jo jonkin aikaa alkanu tekee ruokaa. Joskus inhosin sitä, nyt tykkään. :D
2. Mä siivoon ihan liikaa ! En tajuu miks, mut joskus vaan innostun jotain hyllyjäki järkkää uuteen uskoon ja sisustaa täällä. Kukaan ei varmaan jaa tätä "harrastusta" mun kans...

3. Oon yltiölaiska ihminen urheilun suhteen, kerran kun takamukseni tähän sohvalle laitan ni en siitä hevillä liiku loppupäivän aikana mihinkään. Liian mukava sohva ? Syytettäköön sitä !



4. Mun salainen haaveeni on aina ollu poliisin ura. En tiedä miks, oon varmaan kattonu liikaa CSI:ta ja muita rikossarjoja nuoruudessani, lähes kasvoin niiden kera.

5. En siedä kaksnaamaisuutta tai valehtelua. 

6. Anteeksi annan, mutten ikinä unohda. Joten mietippä vielä, haluatko suututtaa mut !

7. Joskus illalla ennen nukkumaanmenoa mietin, miltä tuntuis elää mun elämää ihan toisena ihmisenä. Sellaisena päinvastaisena kuin mä oon.



8. En pysty elämään ilman suklaata. Tääki herkuton kuu tulee olee tosi vaikee, kun yritän olla ilman suklaata. Jos löydän täs jonkun muun paheen sen tilalle ?

9. Oon jääny koukkuun tähän vaatteiden tilaamiseen, odotan ku kuuta nousevaa aina sitä saapumisilmoitusta, koska en malta odottaa, et saan sovittaa niitä. Suurimman osan oon kyl palauttanu, mut kyllä joitakin on jäänytki käyttöön.

10. Rakastan valokuvaamista, mutta multa puuttuu vaan kamera. Kännykälläki saa tietty ihan hyviä kuvia, mutta synttärilahjaks toivon omaa kameraa. Haluaisin kans kirjautua Instagramiin, saas nähä koska tää tulee tapahtuu.

11. Mun synttärit on parin viikon päästä, jeeee party hard ! ;)

 


kuvat täältä

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland