"Siis mä oon neva höörd susta !!!!"

25.4.13













Tänään on ollu taas ihan mielettömän kiva ilma, me gusta mucho. Teki melkeen mieli mennä jo ottaa aurinkoo tonne pihalle, mut hillitsin kuitenkin itteni ton pienen viiman takia. Mut kyllä sen huomaa, että kesä on jo kovaa vauhtia tuloillaan.

Tiistaina leivottiin taas H:n kanssa (lue: H leipo ja mä luin pääsykokeisiin) niitä suklaacookieseja valkosuklaatobleronen kera, ja oli muuten ihan sairaan hyvää. Mulla on edelleen niitä keksejä tuolla jääkaapissa, ne on yllättävän täyttäviä ! Ja siis mä en tiiä mikä kotiäitivaihe tolle kämppikselle on iskeny, mutta kyllä mulle kelpaa tämmönen leipominen, saapa ainaki syödä hyvin ja hyvää ruokaa ! :D

Keskiviikkona mulla oli aivan tajuttoman huono päivä. Koulussa nää kaks kaveria vältteli mua eikä puhunu mulle koko päivänä. No, meikäläinen päätti sitten antaa samalla mitalla takas enkä pihissykkää niille koko päivänä. En tiiä ihmettelivätkö, eivät ainakaan mitään sanoneet. Onneks mulla oli muitakin kavereita kun vaan nää kaks. :) Nyt on taas kaikki ilmeisesti kunnossa, tänään hengailtiin jo kolmistaan taas ja oltiin ihan ku mitään ei olis tapahtunukaa. Hyvä niin !

Tänään meillä oli koulussa kamala koitos, nimittäin kirjanpidon näyttö. Tosin meikäläinen kun on sen jo suorittanu tossa työharjottelujaksolla ni mulla ei ollu ressiä yhtää, hyvä näin. :) Mut koko luokka oli jotenkin tosi jännittyny tuntia ennen sitä näyttöä, kaikki seisoskeltiin siinä luokan edessä ihan hiljaa (paitsi meiän luokan narri, obviously, joka yritti keventää tunnelmaa... :D) ja odoteltiin vaan opettajaa saapuvaksi. Mut jotenkin tuntu tosi helpolta se tehtävä, oltiin kuitenkin tehty tammikuun kirjaukset ni oli helpompi tehä niitä helmikuun kirjauksia niiden muistiinpanojen kera. Ja kurkittiin (iha hiukan vaan) kaverin kanssa ku oltiin palauttamassa tehtäviä (ja sen JÄLKEEN ope vasta sanoo että mun ei olis tarvinnu niitä tulostaa ku oon sen jo suorittanu, thanks a lot.......) ni meillä heitti vaan kympillä se lopputulos. Ja sen siis ei tarvinnu olla oikein, kunhan oli tehnyt tehtävän ni sai jo ykkösen sillä. Tosin tiiän ainaki yhen joka ei ees yrittäny ja runoili vaan jotain niihin papereihin..... :)

Ja tähän väliin tämmönen valitusvirsi (taas) meiän koulun (oikeestaan Timalin) ruoasta: mitä paskaa meille yritetään syöttää, ihan oikeesti ?!?!! (ks toi viiminen kuva, yks luokkalainen sano et iha varmasti toi katkarapu vielä elää tossa lautasella... :D) Tänään piti olla currykanaa (kuulosti hyvältä) ni ne oli sitte tehneet siskonmakkarakeittoa, jossa ei näennäisesti ollu yhtä ainoata perunaa, pelkästää lillu siinä liemessä ne "makkarat". Meiän luokkalainen yks hemmo oli sitten reteenä kysyny keittäjältä, että saisko hän sinne niitä perunoitaki kans mukaan ku ei ihan toi pelkkä liemi maistu. Oli kuulemma keittäjä kattonu melko ilkeesti takas, en tiiä oliko saanu niitä siihen soppaansa sitten... :D Jasiis me käytiin suosiolla mäkkärissä syömässä, nacho jr. ja kananuggetit kuulosti paaaaljon paremmilta vaihtoehdoilta.

Mulla oli tämän päivän ajan meiän äitin auto käytössä, koska mun oma oli tuulilasin vaihdossa. En muuten tiiä yhtään kuinka paljon kustansi, mutta iskä sen ite tahto vaihtaa (katsastusmies oli kuulemma käskeny vaihdattaa kesärenkaiden vaihdon lomassa) ni mikäs siinä, eipä ollu mun rahoja. Vaikka kyllä sanoin, että voin sen ite maksaa jos semmonen on, isi kyl tietää et oon ihan persaukinen opiskelija tällä hetkellä ni ehkä siks se siks kustansi sen. :D Mutta sen voin sanoo, et oli ihan hirveetä vaihtaa tollasesta vanhasta autosta uuteen, vaikkaki vaan päiväksi. Nimimerkillä mummokaasut tuli moneen otteeseen vedettyä risteyksissä.

Soittelin tulevaan työpaikkaanikin eilen, ja he sitten ilmoittivat laatineensa mulle jo työvuoroja toukokuun puoliväliin. Jouduinpa sanomaan niille ei ja painottamaan edelleen sitä, että oon opiskelija vielä kuukauden verran enkä siksi voi mennä aamuvuoroihin arkipäivisin. Luulis nyt kolmannesta sanomisesta jo tajuavan. Ja tämänhetkisestä työpaikasta tulee työvuoroehdotuksia, joihin en voi ikinä mennä, koska ne ovat joko aamuvuoroja tai sitten jossain ihan hevonkuusessa. Vähän kyllä ketuttaa toi niitten toiminta, en tasan ala enää tässä vaiheessa ottamaan turhia poissaoloja koulusta.

Huominen menee varmaan melko lepposissa merkeissä, en ainakaa oo mitään erikoisii suunnitellu. Toivon mukaan on kiva päivä. :) Viikonloppuna pitäis jotkut bailutki vetää lauantaina, kai tää tästä sitten. Kattoo kui moni on tulossa.

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland