Viimoset tunnelmat pääsiäisestä

1.4.13

Thank God tää pääsiäinen on ohi, oon varmaa lihonnu täs lomien aikana joku kymmenen kiloo kiitos kaikkien herkkujen. Vois vaikka pitää herkuttoman huhtikuun, lukuunottamatta tietty mun synttäreitä (aina löytyy hyviä poikkeuksia) !

Tää päivä on aprillipäivästä huolimatta menny melko huijaamattomissa merkeissä. Tosin huomasin, että useampi seuraamistani blogeista oli tehnyt tän klassisen "olenraskaana"-pilan, en kyllä uskonu hetkeekää noihin. :D Vaikka yleensä mua on tosi helppo huijata ! Aamulla vaan hengailin ja katoin loput GG jaksot, ja iltapäivällä lähin taas kotona maalla käymään, siellä tuliki sitten herkuteltua ja pikkasen paljon liikaa. Ekaks kunnon ruoka, sitten vähä semmosia pikkupitsoja (semmosia ku saa pakkasesta) ja sitten vielä vaniljapullapyöryköitä siihen päälle. Huhhuh ei voi muuta sanoo. :D Ja mä en vähään aikaan vedä mitää jättikindermunia tai ees niitä pieniä, oon ihan täynnä niitä !!

Meiän mamma oli hullaantunu ostaa mulle ja veljelle tollaset, oli muute kiva syöminen ! :D

Porukoiden pyykkikone oli menny rikki, ja ne oli nyt sitten tilannu uuden, joka tulee torstaina. Eipä tuo vanha palvellukaa ku sen vaatimattonat 10 vuotta, ehkä iha hyvä vaihtaa uuteen siis. :D Ja plussana se et nyt on pyykki- ja tiskikone samaa merkkiä !

Huominen vielä lomailua ja sitten takas arkeen, onneks pehmee lasku tosiaan. Huomenna olis tarkotus käydä kaupoilla, hankkimassa ruokaa ja piilareita lisää. Ja muuten vaan hengailua kämppiksen kera, jota taas näkee vaihteeks. Toivon mukaan on kivaa (as usual) ! :)

Musta ja Eetusta vihdoin ja viimein joku siedettävä yhteiskuva, ei toi katti kyl paikallaan pysy kauaa. :D
Sunnuntain aamiainen, oli muuten hyvää ! (Mut ei niinkään terveellistä... mut oli sunnuntai !)
P.s. Mä inhoon mun naapureiden parkkeeraustapoja, varsinkin tän erään: semmonen pieni Renault Cliohan vie tosiaan sen KAHDEN auton tilan tuossa pihalla, ei muuten vituttanu ku tulin kotoa tänne takas ku en saanu autoa oikeestaan mihinkään. :)))))))))))))))))) Ja muutenkin tää pihaparkkeeraus on yhtä helvettiä suoraan sanottuna, koskaan ei tiiä mihin koloon saat ängettyä autos. Great.

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland