Yayy !

22.4.13


Uudet sohvatyynyt Ikeasta parilla eurolla, riitelee vähä meiän värimaailman kans mut who cares. :D
HUOH tää bloggeri oli taas tapansa mukaan niin ihastuttava ja poisti mun hirvittömän tekstivyöryn, jonka olin tänne laittanu enkä tosiaan jaksa enää kyllä yhtään kirjotella niin pitkää postausta. Kiitos blogger, minäki sua. :))))))))))) (hv)

Mut tosiaan, viikonloppuna sitten piti ottaa rennosti, mutta mitä kävikään... Sitä sitten tuli juhlittua hiukan ja sunnuntaina olotila oli hyvin väsyny. Toivon mukaan myös ens viikonloppuna on tosi kivaa ja hyvää seuraa ! :)

Pääsykokeisiinkin oon tässä lueskellu viikonlopun aikana, kuten myös tuijottanu Gossip Girliä ihan liikaa... Kävin sunnuntaina porukoilla kakkukahveilla (koska pappa oli tullu käymään) sekä vaihdoin kesärenkaat alle, tosin isi vaihto kaks niistä ku se turhautu mun hitauteen. :D Ja synttärilahjoista ei hirveesti oo kuvia, koska sain vaan rahaa, mutta tietty varmaan vielä jotain on tulossa. Toivon mukaan ens viikonloppuna. :)

Uus läppäri olis hankintalistalla kuin myös uus kännykkä, saas nähä koska nää kaks ilmaantuu mun elämääni. :D Ja kuvia ei hirveesti oo, koska ei kännykkä suostu enää yhteistyöhön... Kaikki tekniset laitteet taitaa olla tänää mua vastaan.

Tänään sitten oon syöny kerrosaterian koulussa (koska silakkapihvit) ja sainkin kummastuneita kysymyksiä kaverilta, että miten mä pystyn semmosen ahmimaan. Mulla tosiaan varmaan on pohjaton maha. :D Kotiin tullessani käytiin H:n kanssa kaupassa (ostettii taas VÄHÄ kaikkee ruokaa) ja tein meille makaronia sekä jauhelihaa Dolmio-kastikkeessa (nami). Jälkkäriks H teki sitten valkosuklaamoussea (naminami) ja juotiin toi sidukka puokkiin. Sen jälkeen oltiin kyllä ihan superväsyneitä, ja tässä mukavalla sohvalla mä oon maannu siitä lähtien. Because I'm a lazy-ass bitch. :D

Tää postaus oli taas asiaa täynnä (sarcasm), mut toivon mukaan seuraavassa postauksessa olis vähän enemmän asiaaki ! :D Sitä odotellessa.

// NACHO JR BACK TO MÄKKÄRI !!! :)

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland