I love my new hair

21.5.13







Oli siitä jo kahdeksan kuukautta, kun oon viimeks kampaajalla käyny, ni ihan hyvä oli tänään käydä saksimassa ja värjäyttämässä tätä kuontaloa ! Ja mä oon ihan mielettömän tyytyväinen näihin hiuksiin, ihan tasan semmoset, joita olin aatellukin. Kyllä se luottokampaaja taas tiesi, mitä haluan ! Kuulemma mun hiukset on yllättävän hyväkuntoiset, vaikka kahdeksan kuukautta olikin viime käynnistä tosiaan kulunut. Kai siitä voi kiittää tuota shampoota ja hoitoainettakin. :D Nyt on sitten päivitetty look noihin valmistujaisiin ! Ja sopii muuten älyttömän hyvin mun mekon kanssa.

Tää päivä nyt on ollu mikä ollu, voin vaan sanoo et tiiän nyt tasan tarkkaan, kenen kanssa hengaan jatkossa. Ellei sit jotain ihmeellistä tuu tapahtumaan. Kai me sitten ollaan niin erilaisia, ettei jaksa kattella enää naamaa tai jotain. Olishan se kiva tietää, mitä mä tällä kertaa oon tehny. :))))))

Olin saanu muutaman uuden numeronkin wilmaan, ja herranjestas meikäläinen melkein pomppas ilmaan kun näin kirjanpidon numeron. KOLMONEN ?!!?!? KIRJANPIDOSTA ?!?!?!? Kuinkakohan monta uusintakoettakin oon tosta aineesta tehny, tais ope olla hiukan hyvällä tuulella tai sit mun Tikon-työt pelasti mut (I doubt it)... :D Ja melkosen hyvä todistus tulossa, eipä mua haittaa ! Luettiin ruotsin tunnilla pääsykokeisiinki, silti pieni paniikki hakkaa mun takaraivossa. Enää pari viikkoa, apua !!

Koulun jälkeen oon vaan makoillu tossa meiän pihalla ottaen aurinkoa, ja ihan hirveen kuuma tuli jo puolen tunnin jälkeen. Huhheijaa. Menin sitten jossain vaiheessa kämppistä vastaan keskustaan, josta ostettiin mäkkäristä tuplamakupirtelöt ja suunnattiin kotiin pihalle takas ottaa aurinkoa. Tais se aurinko vähän muhun tarttua, sillä rintakehä, jalat sekä kädet sai hieman väriä. Toivon mukaan viikonloppuna on yhtä ihana ilma, ni saan vähän rusketusta ennen valmistujaisia !




See on Vässe-västäräkki !!
Tänään kyllä oli mieluisa yhteydenottokin, sillä en ole nähnyt yhtä ystävääni pitkään aikaan, ja hän otti taas minuun yhteyttä. Olin just miettiny et mitä hänelle kuuluu, kai meiän ajatukset meni yksiin tai jotain. :D

Tästä sitten huomiseen, saas nähä miten sekin päivä sujuu ! :) (Jee vast puol 12 kouluun !!!)

Ahahah kaks samanlaist (ja värist) Civicii vierekkäin, melkonen näky ! :D Hetken piti miettii kumpi on oma.

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland