Lätkämeiningit plus syöpöttelyä !

3.5.13

Tulin vaan pikaisesti jotain kirjottelemaan, kun alan taas kattoa tota MM-lätkää. Ja kyllä, yksin ja kyllä, ilman alkoholia kiitos. :D Oon no life (oikeesti, huolestuttavaa)... Ja oon varmaa edelleen pienes krapulas ni eipä innosta ees kattoa noita viinoja tuolla. Huhhuh...


Mutta tosiaan, meitsi on "vähä" mässäilly täällä, tollanen satsi oli tossa pöydällä ja hävis pian parempaan suuhun (haha kuulostipa hassulta). Mutta tosissaan, tässä viikonlopun aikana otan ison spurtin enkun lukemiseen sekä pääsykoelukemiseen, enkun koe on ensi viikolla ja pääsykoelukemisessa oon niin pahasti vaiheessa, että alkaa itteänikin pelottaa. Pitäis myös lukea rahoitusta ja riskienhallintaa, mutta sen kyllä ehtii sitten ens viikonloppuna. *köh*.

Oon tässä kans ihaillu noita Converseja, tahon tollaset beigen/shampanjan(?)väriset lyhytvartiset jostain löytää halvalla. Taitaa jäädä haaveeks, joudun tyytymään feikkeihin. Aina saa unelmoida.... Jasiis mikä tahansa noista allaolevista ihanuuksista kelpais mulle, mutta pitkävartisia tennareita mulla on jo kahdet ni olis kiva saada vielä tollaset toiset lyhytvartiset mun tummansinisten viereen. Ja vaaleat, koska tummaa löytyy jo.





Ehkä mä sitten tästä jatkan tän pelin kattomista ja siivoilua, taidan pikkuhiljaa olla itsekkin muuntautumassa kotiäidiks. Huomenissa sitten menemme kämppiksen kanssa kaupoille, katsotaan mitä tarttuu mukaan ! (jos vaikka tollaset kengät tarttuu, sen näkee sitten ! ...Oke äidille pitää ostaa jotain kivaa, ei mulle.)

P.s. Tyhmä Saksa, miksi teit sen ?!!? (maalin siis) Hyvä Suaaaaaami maalia kehiin !

Tennarit haettu Googlesta.

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland