Uutta uutta !

29.5.13

Mä jotenkin kyllästyin tohon mun vanhaan ulkoasuun, ja päätin sitten heittää tämmösen ihkauuden ihan näin kesän kunniaks. Mä tykkään todella paljon, vaikka tuosta mun pärstäkuvasta tuolla en saanu mieluistani tuntien väkerryksenkään jälkeen. So what, olkoot ! :D

Ja totanoin, en tiiä mitä tänne raapustelis, kun en oo kauheesti persettäni hilannu tästä mukavasta sohvasta mihinkään (paitsi tohon pihalle ottaa aurinkoa välillä). On pieni stressi päällä edelleen noista pääsykokeista, ni aattelin tästä nyt lähteä hieman lukemaan niihin taasen.

Yks ainut kuva löyty maanantailta, käytiin mäkissä (siks tuo Happy Meal- boksi) ja Myllyssä kiertelemässä.
Viime yönä näin ihan hirveetä painajaista (taas) tosta eräästä, mä heräsin taas hirveen ahdistuneena ja sydän hakaten. Miksei ne vaan lopu millään, mitä mun pitäis tehdä.... Siinä unessa seikkaili myös paras ystäväni, joka yritti mua parhaansa mukaan auttaa, muttei pystynyt sen enempää kuin kertomaan mielipiteensä asiasta. Toinen uni, jonkä näin ennen tuota unta oli kyllä mieluisa, sen toteutumista odotellessa.. :p

Lauantaita odotellessa myös, toivon mukaan säät suosivat valmistujaisia !

Arrivederci !

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland