Huh hellettä !

27.6.13

Toi tuuletin on pelastanu mun päiväni <3
Viimeks kerroinkin, että täällä on pikkasen tyhjää kun ei tota sohvaa enää ollut. Tähän saatiin muutos tiistaina, kun isi ja äiti kurvasivat pihaan kärryjen kanssa. Kannettiin toi "pieni" sohva tänne noita hirvittäviä rappusia ylös (trust me ei mikään pala kakkuu), ja saatiin ehjänä se sisään. Ei tää nyt niin paha oo, mitä muistelin, että kyllä tässä nyt istuu jonkin aikaa. Aattelin, et jos tää on ihan hirveen näköinen, ni käännytän noi heti takas. :D Ei onneks tarvinnu !


Kärryjen syövereistä paljastui myös neljä tuolia sekä ruokapöytä. Kahdelle tuolille löytyi tilaa tästä olohuone/keittiöhuoneesta, ja tuon pöydän ahdoin tonne makkariin parin tuolin kanssa. Sitten kun tuo sänky lähtee tuosta edestä pois saan noi kunnolla tonne laitettua, sitä odotellessa. :) Tuli tänään tossa pöydällä dataillessa pieni carriemäinen olo, kun katselin ikkunasta ja kirjoittelin blogia. Vielä enemmän mulle tuli sellainen saaristolaistunnelma, tosta kuvastakin saa pientä osviittaa miksi. :D



Heräsin tänään aikaisin, jotta sain vietyä "rakkaan" autoni huoltoon. Korjaajamies sanoi, että siinä menee vaan pari tuntia, helppo nakki tää pakoputken vaihto ei siinä mitään. Korjauksen kokonaiskestoksi kuitenkin tuli 6,5h ja 270e lasku... Mut odotin paaaaljon kalliimpaa, ni piti vielä varmistukseks kysyä toi hinta uusiks, vaikka se tekstiviestissä kerrottiinkin jo. Ja yli kuus tuntia kesti vain ja ainoastaan siks, koska jotkut pultit tuolla alla olivat olleet ihan miten sattuu ja todella tiukassa, eivätkä he halunneet ehjää katalysaattoria alkaa rikkomaan. Siitä olis tullu rapeet 300e tohon laskun päälle vielä, ni kiitos korjausmiehet, kun olitte huolellisia. :D Ja tosiaan heti, kun auton käynnisti, huomas täydellisen eron vanhaan. Se raivostuttava pörinä oli tiessään, ja uskokaa tai älkää mä kuulin mun ajatukseni ! Eikä musiikkia tarvinnut pitää ihan täysillä, jotta kuuli. Mä tosiaan tykkään jo uudesta Reino-Hondastani erittäin paljon, kiitos korjaaja-Joonas (tai joku jiillä alkava se tais olla) mun auto on ku uus nyt !! :)


Korjaamolta lähdin suorinta tietä ruokakaupoille, enkä saanu enää (harmi vai hyvä asia, en tiedä :D) osakseni paheksuvia/ylistäviä katseita, joita ennen sain ton auton pörinään liittyen. Ehkä ihan hyvä, aikuistuu tuo Reino meikäläisen vanavedessä ! Haettaessa tuota autoa korjaamolta isi vielä lupas auttaa mua taloudellisesti tässä tän ja ens kuun vaihteessa, mulla kun on menossa erittäin tiukka kuukausi tällä hetkellä tuon rahan suhteen. Suuri helpotusaalto vaan vyörys mun ylitseni, ja palkkapäivänä saan maksettua isille sitten takas heti.

Huominen menee ainakin kaupoilla hengailussa Hannan kera (tarviin uuden kalenterin, kert en tosta Annan arvonnasta voittanu tota hienoa ): ), ja viikonloppuna olis tarkotus nähä rakasta serkkuani pitkästä aikaa (viikkohan siinä on jo vierähtänyt).

Toivon mukaan ens yönä nukun vähän enemmän kuin pari tuntia, ihan hirvee kuumuus haittas mun uniani ja heräilin pitkin yötä. Ja tietty koska ei ollu muutakaan tekemistä, ni piti ottaa yks tollanen tunnelmakuva aamulta. Melkoisen hienosti tulee toi valo tuolta puun lehtien takaa.

Tiistaipäivän tunnelmat: hyvä kirja ja aurinko.
Töissä pitää olla skarppina !! (mulla on jääkaappi täynnä noita energiajuotavia kohta...)
Aamuneljän maisema makuuhuoneen ikkunasta.

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland