Juhannusjuttuja

22.6.13




Juhannustaikojen tekoa, ei menny ihan putkeen tämä kuitenkaan ! :D
Teipit poistettu polvesta ! Nyt siinä komeilee vaan kiva mustelma.. :D



"Tahon kans muuttaa sun luo !!!"

Grillaamassa itteäni takapihalla, huh hellettä !
Finally aloitin ton lukemisen, 1/4 luettuna jo !
Voi sen juhannuksen tosiaan näinkin rauhallisissa merkeissä viettää, mua ei haitannu ollenkaan ! Eli tosiaan meitsi oli kuumeessa enkä uskaltanut lähteä mihinkään rellestämään, ettei mulle olis iskeny mikään keuhkokuume (trust me iha varmaan olis iskeny mun tuurillani). Mulla oli silti tosi kivaa meiän porukoilla, syötiin hyvin kaikkea grilliruokaa, saunottiin, juotiin saunasiiderit ja (muutamat) viinilasilliset sekä juteltiin niitä näitä kaikesta ajankohtaisesta. Mä helpotuin, kun kuulin, että mulle saattais löytyä sohva tähän Hannan sohvan tilalle meiän "varastosta" alias Holamäestä (talo, jonka isovanhemmat omistaa ja jossa on jos jonkinnäköistä rojua ja roinaa). Käytiin jopa katsomassa sitä, eikä se niin pahalta näyttänyt ku aattelin. Toisena vaihtoehtona olis semmonen vihree sohva, mut meiän Eetu on tietty raapinu siitä sen toisen puolen pilalle (kiitti) :D Kyllä tuo rusehtava sohva menee palkkapäivään asti ainaskin. Myös semmoinen nahkarahi lähtee mukaan, samoin valkoiset tuolit sekä pöytä. Eli ei tullu turhaan silloin elokuussa niitä maalattua !

Eilen tein vähän juhannustaikojakin, joita lueskelin Ikisinkun postauksesta. Ja totanoinii tosiaan toi kukkajuttu ei vissiin menny ihan putkeen, koska näin unta Justin Timberlakesta... :D Tuleva mies mulle, oi kyllä ! Tein ton jäähyväiskirjejutunkin, melkosta vihaa ja tuskaa purin siihen kirjeeseen ja heitin saunanpesään. Katsotaan jahka toimisi !

Tyhjenneltiin myös äitin kanssa kaappeja mun astioista ja vaikka tuntu, että sieltä lähti ihan sairaasti kaikkea mukaan, jäi sinne vielä melkoinen määrä kaikenlaisia astioita ja tavaroita. Äiti myös lahjotti mulle muutamia muita tarpeellisia tavaroita, ettei mulle tuu sitten ihan hirvee paniikki niiden ostamisessa. Eli kyllä täällä nyt alkaa olemaan mun kamoja melkoisen paljon, kyllä tää pian alkaa tuntumaan kodilta ! Mut tiedä sitä sitten kauan tässä asustelen, heinäkuun ekaa viikkoa odotellessa...

Oon ihan superjännittynyt tosta opiskelupaikasta, mä tosissaan tahon niiiiiin paljon sen saada ! Mun mielestä luinkin siihen todella hyvin, jäis kyllä harmittaa jos en mihinkään pääse. Mut jos niin huonosti käy, kuulemma mulle on tuolla liiterissä töitä tarjolla vielä elokuun jälkeenkin. Tosin en tiiä jaksanko vääntää sitä niin kauaa (vaikka se on tosi kivaa, ainaki välillä), sen näkee sitten. :D

Huomenna lähtee ilmeisesti sohva täältä pois, ja mä joudun tyytymään sitten jakkaroihin, nice. :D Eipä siinä muu auta, se toinen sohva tulee vasta maanantai-illalla ni onneks vaan aamun tarttee istuskella jakkaroilla. Tai toivon mukaan tulee jo maanantaina, muuten en tykkää ollenkaan.

Tää ilta menee jotenkin lagaillessa, mä oon todella poikki vaikka suht hyvin nukuinki (mitä nyt heräsin ukkoseen ja salamointiin keskellä yötä... :s) ni taitaa olla niin että meen suht ajoissa vaan nukkumaan ja huomenna sitten kehittelen vielä jotain. Ihanat nää vapaapäivät, ei voi muuta sanoa !

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland