Valmistujaiset

2.6.13















Kahden vuoden uurastus (lue: laiskottelu) päättyi siis eilen huikeisiin juhliin meidän koululla. Musta tuli siis vihdoin ja viimein merkonomi. Jihuu ! Edelleen on vähän hölmö olo, kun ei tarvitsekaan mennä maanantaina enää kouluun, wat. :D

Aamulla herättyäni mä taistelin näiden hiusten kanssa ihan sairaan kauan, ja ei siinä itkukaan ollu kaukana, kun nää ei oikeesti vaan millään suostunu muotoutumaan niin kuin mä halusin. Inhoon näitä sen takii, ja kun olin sitten kovalla vaivalla tehnyt kiharat, ni eipä tietenkään pysyneet päässä kun maksimissaan sen koulussaolemisen ajan. Huoh, hiustenvaihto anyone ?

Koulussa meillä oli juhlaohjelmaa, jotain laulu- ja tanssiesityksiä, joiden jälkeen meille ojennettiin paperit kouraan. Tuo tanssiesitys oli kovin random, mut melkoinen yllätys se oli sillä se oli oikeesti ihan sairaan hyvä ! Juhlan jälkeen sitten kahvitarjoilu, ja isi halus nähä sen entisen opinahjon, ja olihan se kuulemma muuttunu melkoisesti (obviously). Itse tilaisuus koululla ei paria tuntia pidempää kestänyt, ja pääsimme jo hyvissä ajoin kotiin järjestelemään paikkoja juhlakuntoon vieraita varten.

Vieraat saapuivat joskus siinä kahden hujakoilla, ja kuohuviinien kilistelyn jälkeen oli pientä naposteltavaa tarjolla plus kakkuja. Ja koska samalla juhlittiin mun veljen täysikäisyyttä, ni kummallekin tuotiin lahjoja, eli en ainoastaan minä saanut kaikkee. Harmi vaan, kun nää Henkan juhlat jää jotenkin aina mun juhlien varjoon, tosin ens vuonna mulla ei oo mitään juhlimisia ni saa hän sitten ihka omat valmistujaisjuhlansa. :D Kaikki vieraat olivat lähteneet joskus viiden jälkeen, jonka jälkeen kyselinkin luokkalaisilta, ovatko he menossa mihinkään. Ja tosiaan, hieman tylsä valmistujaisilta meikäläiselle tuli, koska kukaan (ei siis niin KUKAAN) ollu menossa oikein mihinkään. No, meikäläinen sitten kotona joi tota ylijäänyttä kuoharia ja hengailin, ja aikaisin nousu vaati veronsa ja taisin olla jo siinä yhdentoista hujakoilla onnellisesti unten mailla. :D Ens viikon lauantaina kuulemma otetaan tää valmistujaisilta takas ja mennään porukalla johonkin juhlistamaan merkonomin papereita sekä pääsykokeiden päättymisiä.

Lahjoista otin myös kuvia ennen kuin niitä aloin siirtelemään mihinkään. Tai no who am I kidding, tossa mun pöydällä ne hengaa seuraavat kymmenen vuotta kuitenkin !







+ rahaa tuli kans !

Tää päivä on kokonaisuudessaan mennyt auringonottamisessa, oon ollu ihan järkyttävän laiska tekemään yhtään mitään. Ens viikolla pääsykokeet ja työt alkaa, saas nähä miten tää tyttö handlaa nää ! Kaikki nyt sit peukut pystyyn mun puolesta, että keskiviikkoinen koe menee hyvin.

Sori tästä tuli tynkä, koska en oikein tiiä mitä mä tähän kirjoittelisin, kun ei oikein muuta tapahtunu. :D Ehkä ens postauksessa huomaan jonkun asian puuttuvan, ja tulee lisää tekstii. Huomenna rantsulle kivan ilman kunniaksi !

Hölmö Eetu. :D

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland