Upea kilpailu !

13.7.13

Heipådej, mulla on kyllä yks postausidea valmiina mutta kuvat puuttuu. Eli sitten kun H ne mulle antaa, ni saatte nauttia suloisesta postauksesta, oon edelleen ihan awwwww-tunnelmissa täällä. :3

Mutta toiseen asiaan, nimittäin ihastuttava Noora omassa blogissaan järjestää bloginsa 3-vuotissynttäreiden kunniaksi arvonnan, jossa voi voittaa upeita palkintoja Fashionstoren nettisivuilta (Klik!). Itse kävin ton kokonaan läpi laukkujen ja lompakkojen osalta, koska ihana kirppislaukkuni hajosi ja lompakkokin on repeämäisillään, yhyy rakastin niitä yli kaiken. :( Kannattaa käydä osallistumassa, jos vaikka arpaonni suosii juuri sinua ! Postauksen löydät täältä. :)

(Mulla ainakin on peukut pystyssä, oon noita Guessin laukkuja ja lompakoita kuolannu ties kuinka kauan ni olis siistiä voittaa nyt jompikumpi !)

 Tähän loppuun muutamat kuvat tuotteista, jotka haluaisin. Kuvat on siis otettu fashionstore.fi -nettisivuilta. :)

Kuva täältä

Kuva täältä

Kuva täältä

Kuva täältä

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland