Leffailua ja saleilua

19.8.13

Oon hurjan väsynyt ollut koko päivän taas, vaikka mielestäni nukuin hyvin. Mulla on kyllä hieman tämmönen flunssa päällä, että johtunee siitä vissiin. Ja tää bloggeri kyllä kusee taas melko pahasti, noita kuvia ei melkein millään saanu laitettua tähän ja huutaa jotain virhettä. Mitäihmettäsittaashemmetinblogger ?!

Tänään päivällä käytiin tosiaan ystävättäreni T:n kanssa katsastamassa (Wiklundin meikkiosaston lisäksi, lähti mukaan meikkaamisjuttuja) tuo uusi Monsterit-Yliopisto -leffa, ja mä tykkäsin siitä kyllä hurjan paljon ! Masi Pallopää oli niiiiiiiiiiiin söötti pikkusena, tahon semmosen pehmolelun. :3 Sen jälkeen tulin kotiin, kävin ruokakaupassa ja siivosin ton uunin ! Eipä siellä pahasti ollutkaan tota kiinnipalanutta rasvaa, jaks... Salille lähtiessäni piha oli täynnä jotain ihmisiä, ja joku asuntohelpin auto oli siinä pihalla. Varmaan joku sitten myy asuntoaan tosta, who knows ? Ja mullekin olis kuulemma vaihtoehtona muuttaa tonne toiselle puolelle Turkua, siitä lisää sitten jos tää toteutuu !

Aamupalaa, oon vasta hiljattain tajunnu, kuinka hyvää piltti ja puuro on yhdessä !

Asua, tosin tuli vähän kuuma tossa, kun alkoikin paistaa aurinko lämpimästi jossain kohtaa.



Tän olin mielestäni ansainnu !



Salille tullessani äippä sitten ilmoitti, että oli hommannu mulle peräti kahdet uudet lökärit ! Mun rakkaiden Nikejen mennessä rikki (yhyy niillä oli tunnearvoakin, olivat seiskaluokalta asti olleet mun luottolökärit) nuo olivat enemmän kuin tervetulleet ! Onhan mulla jotain niitä H&M:n höttösiä, mutta jokasessa on jo reikä (toisissa haaruksissa, toisissa polvessa). Toivon mukaan nää kestää yhtä kauan kuin nuo Niket !

Salitreenaukseen hieman mennäkseni, vedin tosiaan kahvakuulatreeniä tänään. Äiti oli jostain tulostanu jotain ohjeita, joita noudatin ja tein liikkeitä niiden pohjalta. Ja voin kertoa, että kyllä tuntuu ! Ekojen nostojen jälkeen oli jo jalat maitohapoilla, melkosesti tuo kunto rapistunu tai sitten oon vaan tosi huono tossa. :D Katotaan siis millainen olotila on huomenna, varmaan pääse ees sängystä ylös... Mut keskiviikkona uudestaan !


"Haba"... :DDDDD




Loppuilta menee koomaillessa, voisin vaikka mennä ajoissa nukkumaan, että jaksaa sitten huomenna kierrellä ja kaarrella Lareahman ja Hannan kera. :)

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland