New hair !

13.8.13

Maanantaina oli käymässä Nousiaisissa, ja äitin kanssa siivoiltiin kaappeja äidin mielestä turhista tavaroista/astioista. Ja melkosesti niitä muuten lähtikin ! Sen jälkeen äiti päätti värjätä mun hiukset, sillä hänellä oli yks ylimääräinen väripurkki kaapissa lojumassa, koska ei itse sitä tarvinnut.


Menossa mukana Eetu. :D

Tarvittiin kuitenkin tähän operaatioon kaks purkkia, eli onneks olin käyny hakemassa sen toisen kaupasta. Oon kyllä tyytyväinen näihin, vaikka näistä tulikin hieman tummemmat kuin oletin. Mutta nää haalistuu varmaan melkosesti kun niitä pesen, ni eivät oo "mustat" enää kauaa. :D




Tää päivä menikin sitten ystävättären (T) kanssa, käytiin syömässä RHC:ssä, ja söin varmaan parhaimman burgerateriani ikinä. En voi hehkuttaa tota tarpeeks, ja tää asiakaspalvelu oli niiiin erinomaista, et jos en olis ollu näin köyhä, olisin varmaan antanu tippiä ! :D Siitä sitten kotiin käppäillessä alkoikin sopivasti sataa, ni olin kuin uitettu koira taas vaihteeks. Mutta virkisti ! Onneks aamuiset putkimiehet ei enää olleet täällä, ni ei tullu nolo olo. He meinaan koputtelivat aamusta oveen, ja halusivat tulla tarkastamaan mun kylppärin putket, koska naapurin pappa oli alkanut valittaa, että jostain ne putket vuotaa. Mutta ei ilmeisesti kuitenkaan täällä.

Äsken mun serkku kävi poikaystävänsä kanssa yllätysvisiitillä, meinasin eka jättää avaamatta oven, kun luulin niitä putkimiehiks. Kiva yllätys kuitenkin !

Äiti oli ostanu mulle alennuksesta Hello Kitty-tarroja ja jääkaappimagneetteja. :D



Oon tässä miettiny, että ekaa kertaa 14 vuoteen en mee kouluun. On muuten melko hassu olo, oikein kaipaan sitä tunnetta ! Toivon mukaan syksyllä tai ens vuonna tähän aikaan tuun taas menemään, tahon opiskella ennemmin kuin olla töissä. Ja niin, huomenna taas töihin, onneks vaan neljä päivää ni on taas pitkät vapaat. Tykkään tämmösistä !

You Might Also Like

4 comments

  1. Mä taas haluasin töihin, ei sinäsä toi opiskelu oikeen nappaa ja töistä tulis paremmin rahaakin!:D

    http://inka-allornothing.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep toisaalta oon samoilla linjoilla sun kanssa et tahon kyl tienaa, mut toisaalta tahon opiskellaki (oon tämmöne ikiopiskelijaluonne). :D mut nyt sit syksy tienataa ainaski ! :)

      Poista
  2. oi vitsi sulla on kyl kivat hiukset! :) ja tosi magee toi banneri<3!

    fashionsituation.blogspot.com

    VastaaPoista

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland