Arkea ja juhlaa

5.6.14

Viikko on taas kulunut, eikä mulla oo oikein ollut inspiraatiota tänne kirjoitella mitään. Jotkut asiat on menneet kivasti, toiset ei niin kivasti. Veljen valmistujaisjuhlat saatiin vietettyä, ja kyllä toi veli vaan niin paljon mieheltä jo näyttää. Ihan omituista. :D En viitti hänestä laittaa tänne kuvia, saisin kuitenkin kuulla siitä kauheeta valitusta, mut onnea vielä kerran hänelle ! Ite siis kuvasin noi bailut äidin toiveesta, parhaani yritin ainakin. :D










Viime viikolla jo kärsin todella pahoista kivuista, meinaan mun vatsa oli taas tehnyt mulle tepposet. Päätin kärsiä siihen asti, kunnes palaan Lohjalle, vaikka oikeesti oli todella paha olla vaan. Yritin syödä, mutta ei mikään maistunu, ja oikeestaan ton loppuviikon vaan makasin sängyssä ja itkin, miten taas voi näin käydä mulle. Maanantaina mun piti skipata työt ja lähteä päivystykseen, sillä mulla oli alkanut rinnan kohdalla tuntua pientä kipua, jota pelästyin aika tavalla.

Päivystyksessä sairaanhoitaja pelästy aika tavalla, ja otti multa kaikki mahdolliset sydänfilmit sun muut sekä mittas verenpaineen. Kuitenkaan onneksi ei mitään ollut vialla (kuten vähän arvelinkin), mutta sairaanhoitaja passitti mut silti lääkärille. Lekuri sitten päätti antaa mulle niitä samoja lääkkeitä, joita sain nelisen vuotta sitten. Tällä kertaa vähän isommalla annostuksella. Kyllä nää suht hyvin on purreetkin onneks, mut labratestit odottelee neljän viikon päässä.

Huh, kauhee avautuminen. :D Mut tiedättepähän, miks oon ollut poissa täältä ja miks ei oo huvittanu oikein tänne kirjoitella. Pieni masennus iski tossa, kun oikeesti vihaan tätä mun mahaa (pikemminkin sieltä sisältä kuin ulkoa). Mietin jo tuolloin, et oisinpa mä terve enkä tämmönen sairastelija...




Maanantain en kuitenkaan suostunut jäämään kotiin makaamaan ja valittamaan kurjaa elämää, vaan lähdettiin Emin kanssa hommaamaan sille partsikalusteita ! Huonolla menestyksellä me niitä koottiin, mutta onneks isit on aina jelppimässä. :D Nikkarointitaitoset miehetkin auttoivat suht hyvin facen puolella.

Kahen päivän työssäkäynnin jälkeen mulla on hurjan ikävä Naantaliin. :D Tuolla on jotenkin niin erilaiset kaikki systeemit, mut silti samankaltaiset, et en oikeesti tiiä mitä ihmettä mun pitäis tuolla säätää koko kesä. Lasken melkeen jo päiviä siihen, kun pääsen takas koulun penkille opiskelemaan.. :D Jotenkin muistin kaikki jutut silti vielä, tuli ihan selkärangasta kaikki kassajutut sun muut mopron purkamiset ja pahvittamiset. Ruotsiakin oon saanu jutskailla hiukan jo ("Ja ja" sekä "var så god" on varmaa käytetyimmät. :D). Kai se tästä tää ruosteessa oleva ruotsikin alkaa sujumaan taas.


Tiistain kauheesta rupeamasta selvisin kunnialla ! Mulla oli eka puol kasista yhteen koulussa soten pääsykoetuutorointijuttuja, josta menin sitten melkeen suoraan töihin illaks sähläämään. Seuraavana päivänä olikin sitten aamuvuoro, luulin olevani yhteen mut pääsinkin jo yhdeltätoista. Positiivinen ylläri ! Siitä sitten menin hengailemaan mäkkärille Emin ja Heidin kanssa, ja siitä mentiin tekemään tehtäviä Emin tyköön (lue: lagattiin sohvalla ja katottiin Greyn Anatomiaa :D). Jossain vaiheessa maailmanmatkaaja-Marinakin ilmesty paikalle. Team Jolo oli koossa !




Tää päivä on mennyt koomaillessa, eikä tuolla oikeen mikään aurinkokaan ihan hirveesti paista. Arvasin, et ei tietenkään silloin, kun mulla on vapaata, mikään aurinko paista yhtään... Perus meikäläisen tuuria taas. Huomenna sitten taas aamuvuoroon sähläämään !

Loppuun vielä paljon popitettu Robin sekä loppukevennyskuva Facebookista, jota nauroin niin paljon eilen ! :DD


You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland