Take chances

30.6.14

Tän hetken fiilikset on sekavuus ja väsymys painaa työpäivän jälkeen (plus ajomatka kotikotiin asti), mut aattelin silti jotain uutta tänne saada kirjoteltua. Oon pahoillani, jos tää tuntuu kovin sekavalta, tää on tämmöstä tajunnanvirtausta koko teksti. Jos ei tykkää lukea, niin suosittelen siirtymään suoraan pois tästä. :D



Mun kuulumisista sen verran, että hyvää kuuluu. Oon oikeesti tällä hetkellä jotenkin tosi tyytyväinen mun elämääni: mulla on kiva duunipaikka, ihanat ystävät sekä oon suht terve. Mun elämässä on jotenkin tapahtunut tässä pienen ajan sisällä niin paljon, etten oo sitä edes itse huomannut, vaan mennyt virran mukana. Nyt kun hetkeks pysähdyin ja mietin asiaa, tää on aika mahtavaa tää mun elämä tällä hetkellä.


Tuon extemporepainotteisen päivän jälkeen aloin miettimään, miksen tee enemmän tuollaisia hulluja asioita ja lähde ihan extempore mukaan kaikenlaisiin hullutuksiin. Tässä muutaman kuukauden ajan ollaan noiden Lojofrendien kanssa hoettu Joloa, melkeen kulutettu se jo puhki, ja kyllähän sillä on joku tositarkoitus. Kerranhan me vaan täällä eletään, joten miksei otettais ilo irti siitä ? Mä oon tässä jo muutaman kuukauden mennyt tolla asenteella, ja on hyvä fiilis. Oon tullut mun mukavuusalueen rajan yli, enkä oo sitä vielä katunut.


Oonhan mä joutunut joissakin asioissa pettymäänkin, mut ne ei oo tuntunu missään sen rinnalla, että mä oon uskaltanu ottaa niitä suuria riskejä. Se ilon ja onnellisuuden tunne on ollut niin suuri voima mun sisällä, että vastoinkäymiset on tuntuneet pieniltä. Ainahan niitä kohtaa, kun lähtee sieltä mukavuusalueeltaan pois, se on vain elämää. Aina sä saat kolhuja ja mustelmia, niistä sä (toivon mukaan) opit jotakin uutta itsestäsi. Sä näet, kuinka voimakas ja vahva sä oikeesti oot, kuinka paljon sä kestät sitä paskaa, mitä sun niskaas sataa. Sä huomaat, että sä tuut selviimään tästä kaikesta voittajana. Oot kuin uudestisyntynyt. Oot vapaa kuin taivaan lintu.



Tällä tekstillä ei ollut punaista lankaa, mut tulin vaan ilmoittamaan, että mulla menee hyvin. Tosi hyvin. :)

Kuvat: tumblr.com

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Recommendation

Doing good

Ootteko te tienneet tällaisesta jyväskyläläisestä yrityksestä kuin RIVA Clothing ? Mä törmäsin tuohon Norppa-huppariin some...

Exchange blog from Scotland